یزد - ایرنا - جمعی از خادمان و فعالان اربعین حسینی و دست اندرکاران موکب انصارالمهدی(عج) مهریز جمعه شب در مراسمی که با حضور امام جمعه و تعدادی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 17 November 2018

در این مراسم امام جمعه مهریز گفت: تکریم خادمان حضرت امام حسین (ع) و فعالان عرصه دینی و فرهنگی شهر وظیفه عمومی است که انجام می شود.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: خدمت به مردم و زائران حضرت سیدالشهدا (ع) یک عبادت و امری ارزشمند است که نصیب هر فردی نمی شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز خاطر نشان کرد: باید قدر خدمتگزاری به مردم را در هر شرایطی دانست که موجب سعادت و اجر دنیوی و اخروی است.
محی الدینی تصریح کرد: برپایی نخستین موکب در کربلا توسط مردم منطقه که به 20 هزار زائر خدمت رسانی کرده تجربه خوبی است که باید سال های آینده ادامه یابد.
همچنین مسئول ستاد عتبات عالیات مهریز گفت: موکب انصارالمهدی (عج) این شهرستان به صورت شبانه روزی در مسیر کربلا، وظایف خود را به خوبی انجام داد.
محمدعلی زارع افزود: این موکب با صرف 2 میلیارد ریال هزینه و بهره گیری از 9 دستگاه تریلر و کامیون و 100 خادم به مدت 15روز به زائران خدمات رسانی کرد.
در پایان این مراسم از خادمان و اعضای ستاد خدمت رسان به زائران تجلیل به عمل آمد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار