آیت‌الله ناصری:
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه بسیج از ملت جدا نیست و مردم تشکیل‌دهنده بسیج هستند، گفت: بسیجیان با بصیرت بالای خود جلوی تأثیرگذاری اقدامات دشمن را بگیرند.
کد خبر: ۶۸۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 17 November 2018

آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد ضمن تبریک نهم ربیع سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته بسیج، گفت: در حقیقت آغاز امامت امام زمان (عج) نویددهنده مسئله انتظار و همچنین حرکت بزرگ و فراگیر اسلام در سراسر گیتی است تا امید دل‌ها زنده نگه داشته شود تا هدف بزرگ خلقت تحقق یابد و انسان‌ها در زندگی خود مزه عدالت و زندگی مسالمت‌آمیز را در پناه لطف خدا و ولایت حضرت ولی‌عصر بچشند.

وی افزود: امام راحل بر اساس همین مبنا و عقیده پنجره‌ای را به روی جامعه عدالت‌گستر باز کرد؛ چنانچه امام راحل قلعه بزرگ صحنه حکومت الهی که محاصره دشمنان بود را باز کرد؛ لذا امام با مبارزه خود سدها را شکست و وارد این قلعه شد و مسیر انقلاب همواره در حال طی شدن است تا با ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) عدالت در گستره گیتی فراگیر شود.

امام‌جمعه یزد با اشاره به خصلت‌های بسیجیان در جامعه، اظهار داشت: بسیج از ملت جدا نیست و همین مردم تشکیل‌دهنده بسیج هستند و اگر ما به مردم بها و شخصیت بدهیم تا احساس مسئولیت در وجود آن‌ها زنده شود، قطعاً بسیاری از مشکلات موجود در جامعه برطرف می‌شود.

ناصری‌یزدی تصریح کرد: سیره و روش امام خمینی بر این بود تا همه مردم نسبت به دیگر افراد جامعه و دولت احساس مسئولیت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ارتباط باخدا، اخلاص در عمل، انجام کار برای رضای خدا، دنبال نام و نشان نبودن، حضور به‌موقع درصحنه‌ها، اهل زندگی شهادت طلبانه بودن، همت بلند، اراده قوی، اهل اخلاص و دشمن‌شناسی، فعال و بانشاط بودن و اعتدال‌گرایی را ازجمله ویژگی‌های بسیجی عنوان کرد و بیان داشت: درواقع بسیجی زمانی که بتواند دوست و دشمن را از هم به‌درستی تشخیص دهد، قطعاً هیچ زمانی فعالیت‌های تخریبی دشمن بر وی تأثیر نمی‌گذارد.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان بایستی با بصیرت بالای خود جلوی تأثیرگذاری اقدامات دشمن را بگیرند و زمینه‌ای فراهم کنند تا دشمن به اهدافش نرسد، خاطرنشان کرد: بسیجی بایستی تمام ویژگی‌های بسیجی را دارا باشد که خوشبختانه بسیجیان از این ویژگی‌ها به‌خوبی برخوردار هستند.

امام‌جمعه یزد در پایان بسیج را لشکر مخلص خداوند عنوان کرد و یادآور شد: بسیجی دارای همت بلند برای رسیدن به اهداف عالیه خود است؛ همچنین درواقع بسیجی اهل سیاست‌بازی نیست؛ اما اهل سیاست است و در مسیر سیاست اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار