نماینده مردم یزد در مجلس:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم نوربخش یکی از گزینه‌های ما برای استانداری یزد بود و در این راستا مذاکراتی نیز با وی شده بود.
کد خبر: ۶۸۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 18 November 2018

سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی امروز در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر بسیار بزرگی است که تاکنون توانسته به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کند، گفت: درواقع امروزه برای پیروزی در مقابل استکبار بایستی تمام ملت ایران با رویکرد بسیجی در برابر آمریکا و دیگر ستمگران ایستادگی کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر مقاومتی که مردم کشورمان آغاز کرده‌اند، بتوانند ادامه دهند، قطعاً پیروزی از آن ماست، اظهار داشت: درواقع مردم کشورمان حق‌دارند که در این مسیر مقاومت از مسئولین خود دغدغه کاهش مشکلاتشان را داشته باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مقاومت مردم ایران را زمینه‌ای برای شکست آمریکا عنوان کرد و بیان داشت: امروزه آمریکا از بعد نظامی و اقتصادی شکست‌خورده است؛ چنانچه در عرصه فعلی جهان شاهد ضعف روزافزون رژیم اشغالگر قدس که نام خود را اسرائیل گذشته هستیم و قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی این رژیم نیز هستیم.

موسوی‌بیوکی تصریح کرد: در عرصه کنونی به فرمانده سپاه الغدیر یزد پیشنهادشده تا برای تمامی مدیران کل استان یزد حکم فرمانده بسیج صادر شود؛ چراکه اگر مسئولان بسیجی نباشند، نمی‌توانیم این ملت را پای خط نگه‌داشته و پیروزی ملت را در این برهه از زمان رقم بزنیم.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت روحیه مقاومت بانوان مدیر استان، عنوان کرد: انتظار این است که در عرصه کنونی بانوان مدیر این روحیه را در سایر بانوان استان نهادینه سازند؛ همچنین کسب افتخار دوباره دانش‌آموزان یزدی در کنکور بسی جای افتخار است و امید اینکه این موفقیت را در استان تداوم دهند.

موسوی‌بیوکی در پایان با بیان اینکه درواقع استان یزد به‌مثابه کارگاه انسان‌سازی و تربیت مدیران توانمند قلمداد می‌شود، اذعان کرد: برای انتخاب استاندار جدید یزد با مرحوم نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی برای قبول این مسئولیت رایزنی‌هایی صورت گرفته بود که وی این درخواست را قبول کرده بود؛ اما متأسفانه بخت با استان یار نبود و نتوانستیم توفیق حضور وی را در استان داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار