74 فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از تسهیلات نظام‌وظیفه شامل معافیت کفالت، کاهش تعرفه صدور کارت معافیت و معرفی برای انتقال محل خدمت بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۶۸۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 18 November 2018

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: 17 نفر از مددجویان تحت حمایت در شش‌ماهه نخست امسال با حمایت کمیته امداد از خدمت سربازی معافیت شدند و 11 نفر از کاهش تعرفه صدور کارت معافیت بهره‌مند شدند و برای 46 فرزند مددجو نیز معرفی‌نامه انتقال محل خدمت صادر شد.

محمدحسین جمال پور در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۵۰ مددجوی تحت حمایت از تسهیلات نظام‌وظیفه بهره‌مند شدند، بیان کرد: طی این مدت ۵۹ فرزند مددجوی تحت حمایت از خدمت سربازی معاف شدند و برای ۷۶ نفر معرفی‌نامه برای انتقال محل خدمت و برای ۱۵ نفر از مشمولان معرفی‌نامه برای کاهش تعرفه صدور کارت معافیت صادر شد.

وی افزود: بیش از چهار هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و از خدمات مختلف فرهنگی و حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند، کمک به تأمین هزینه نوشت‌افزار، کتب درسی، پوشاک، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی با شرکت در کلاس‌های تقویتی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه با فراهم‌سازی زمینه شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره و هدایت تحصیلی برای ورود به رشته‌های فنی و حرفه‌ای ازجمله خدمات حمایتی این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار