معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه با اشاره به ورود دادستانی به گرانی‌ های اخیر محصولات لبنی از تشکیل جلسه با حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی (عوامل تولید و توزیع) برای بررسی این موضوع خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 18 November 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدجواد حشتمی در گفتگو با میزان با اشاره به ورود دادستانی کل به گرانی‌های اخیر محصولات لبنی از برگزاری جلسه با حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی (عوامل تولید و توزیع) به ریاست دادستان کل کشور طی روز گذشته، برای بررسی این موضوع خبر داد.

معاون دادستان کل کشور ادامه داد: در این جلسه مباحث مختلف مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

وی در رابطه با تثبیت قیمت‌ ها گفت: ستاد تنظیم بازار در جلسات هفته گذشته برای تنظیم قیمت جدید محصولات لبنی مصوباتی داشته که به دلیل نهایی نشدن هنوز اعلام نکرده‌اند.

حشمتی گفت: بعد از ابلاغ قیمت‌های مصوب، همه ارگان‌ها باید خود را تطبیق داده و از آن تبعیت و مفاد آن را اجرایی کنند، واحد‌های تولیدی نیز که مدعی هستند مواد اولیه شرکت‌های تولیدکننده لبنیات (شیر) به اندازه کافی و وافی نیست باید ایرادات خود را مرتفع کنند.

وی بیان داشت: البته آنچه واحد‌های تولیدی محصولات لبنی بر آن ادعا دارند از موضوعاتی است که وزارت صنعت و معدن و تجارت پیگیر حل آن است؛ اما دادستانی کل کشور در راستای احقاق حقوق عامه به این موضوع ورود کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار