مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: 17 راهدارخانه فعال در سطح استان با 281 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین، در این فصول آماده خدمت رسانی به مردم و انجام کار راهداری زمستانی هستند.
کد خبر: ۶۸۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 18 November 2018

علی علیخانی در خصوص تمهیدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای فصل پاییز و زمستان گفت: 17 راهدارخانه فعال در سطح استان با 281 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین، به همراه 320 نفر از عوامل این اداره در راهدارخانه‌ها در این فصول آماده خدمت رسانی به مردم وانجام کار راهداری زمستانی هستند.

وی با بیان اینکه هشت هزار و 200 کیلومتر از راه‌های استان تحت پوشش اداره راهداری است، افزود: این میزان شامل راه‌های مواصلاتی و تزانزیت، راه‌های اصلی، راه‌های فرعی و راه‌های روستایی آسفالته در استان هست که به همین ترتیب در اولویت کار قرار دارند با این وجود از هیچ کدام از این راه‌ها غافل نمی‌شویم و در صورتی که اتفاقی بیفتد راه‌ها با بیشترین ترافیک و حجم پوشش جمعیتی در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در خصوص اقداماتی که در راستای بهبود راه‌ها انجام شده است، گفت: برنامه‌ریزی که در سطح استان انجام دادیم این است که به صورت مستمر از کلیه محورهای مواصلاتی سرکشی انجام شود که توسط عوامل راهداری در شهرستان‌ها و همچنین به صورت متمرکز از طریق عوامل راهداری استان راهداری، نگهداری راه‌ها، بازدیدهای متنوع و ...صورت می‌پذیرد.

علیخانی ادامه داد: لکه گیری آسفالت‌ها، بروز رسانی علائم ایمنی در صورت ایجاد مشکل و ... به صورت مستمر انجام می‌گیرد و از وظایف اصلی راهداری است و در فصل پاییز و زمستان نیز چنانچه بر اثر بارش نزولات آسمانی علائم ایمنی دچار آسیب شده باشند یا اینکه نیاز به شستشو و خط کشی وجود داشته باشد این کار انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در شش ماهه اول سال جاری با تلاش‌های شبانه روزی اداره کل راهداری استان و همکاری خوب پلیس راه استان و مجموعه ادارات مرتبط با حوزه ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای شاهد کاهش 17.7 درصد کاهش تلفات جاده‌ای استان و کسب رتبه دوم کشوری در راه‌های برون شهری که اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بوده‌ایم.

علیخانی افزود: در همین مدت زمان در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای در مجموع راه‌های برون شهری و روستایی نیز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جایگاه پنج کشوری قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار