تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: مسئولان وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با روحیه بسیجی به وظیفه قانونی خویش عمل کنند.
کد خبر: ۶۸۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 18 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی عصر یکشنبه در دیدار سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم در حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: باید با دلی محکم قوی تمام وظیفه و اختیارهای که بر دوش شما گذاشته شده است را به انجام برسانید و به این مردم خدمت کنید.

وی افزود: در مدت زمانی که این بار مسئولیت را بر دوش دارید باید نسبت به اجرای طرح های توسعه ای در قم و با هدف خدمت برای رضای خدا همت نمایید تا خدمتی ماندگار از شما برای مردم این شهر به جای بماند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: همچنین در اجرای برنامه ها حساسیت و موقعیت قم را در نظر بگیرید چرا که این شهر حرم اهل بیت (ع) و دارای حرمت است وهمه دولت ها و کسانی که بر روی کار آمده اند به این شهر توجه ویژه ای داشته اند.

وی با بیان این که بازنشستگان سرمایه های نظام هستند گفت: باید از تجربه های این افراد بهره برد ضمن اینکه باید فرصت حضور برای فعالیت جوانان در عرصه ها مختلف داده شود و این امر نیازمند یک کار جامع و مشترک است.

آیت الله سعیدی با تقدیر از فعالیت سید مهدی صادقی استاندار سابق قم گفت: ایشان با حوصله و متانت نظرهای خویش را در حوزه های مختلف اعلام می کردند که از خدمات وی در عرصه های مختلف تقدیر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهوری و وزیر کشور به خاطر عمل کردن به قانون در خصوص قانون بازنشستگی تشکر می کنم ولی این اقدام به معنای کنارگذاشتن نیروهای باسابقه نیست بلکه استفاده از توامندی سایر افراد است.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در بخش دیگر سخنان بر شاد بودن در ماه ربیع الاول تاکید کرد و گفت: بعد از 2 ماه محرم و صفر باید شاهد اجرای برنامه های متنوع و شاد در استان قم باشیم که این امر یکی از ویژگی های مسلمان بودن است.

وی گفت: همه ما باید در شادی اهل بیت(ع) شاد و در حزن آنان غمگین باشیم و با الگوگیری از سیره امامان معصوم تابع آنان در رفتار و کردار باشیم.

از رهنمودهای مراجع عظام و علمای قم در کارها بهره خواهم برد

سرپرست استانداری قم نیز با بیان این که شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب اسلامی است اظهار داشت: از توصیه ها و سفارش مراجع تقلید و علما در مدت زمان فعالیت خویش بهره مند خواهم شد.

سید محمد رضا هاشمی افزود: در دوره مدیریت سید مهدی صادقی استاندار سابق قم وفاق و صمیمیت در استان برقرار بود که این امر را استمرار می بخشم.

وی ادامه داد: باید از خدماتی که استاندار سابق در عرصه های مختلف ارائه و با صبوری استان را مدیریت کرد تقدیر شود.

شب گذشته طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید محمد رضا هاشمی، به عنوان سرپرست استانداری قم انتخاب شد.

سید مهدی صادقی استاندار سابق قم، روز گذشته با صدور پیام خداحافظی، براساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از مقام خود کناره گیری کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار