علی نمازی بر تلاش، همکاری و تعامل بانک‌های استان در استفاده از ظرفیت‌های سیستم بانکی و دستیابی به اهداف اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 19 November 2018

علی نمازی در دیدار با مدیر امور شعب یکی از بانک های استان با تشریح دستاوردها و موفقیت های این اداره کل در بخش های یاد شده افزود: باید شرایط و فرآیند کار را تسریع کنیم تا این بخش ها بتوانند از این ظرفیت ها و خدمات بانک ها استفاده کنند.

کیومرث اعلایی هم در این دیدار با بیان اینکه این بانک توجه ویژه ای به بخش های اقتصادی به خصوص تولیدی و صنعتی دارد؛ آمادگی خود را برای همکاری در پرداخت تسهیلات بانکی به بخش های تولیدی و سرمایه گذاری و همکاری در جهت اجرای سیاست های دولت در بخش های مالی اعلام کرد.همکاری بانک ها در دستیابی به اهداف اقتصادی

در این نشست عملکرد بانک عامل مذبور از منظر شاخص های کلان، از جمله سهم بخش های مختلف اقتصادی، انواع قراردادها و مانده تسهیلات این بانک بررسی شد.

استان یزد طی سال های گذشته در اجرای سیاست های دولت در بخش های مالی و سرمایه گذاری موفقیت هایی را کسب کرده است و ضمن ساماندهی این بخش ها توانسته بخش قابل توجهی از منابع ملی و استانی را به این بخش ها هدایت و مدیریت کند.

در حال حاضر بیش از 20بانک دولتی و خصوصی در استان یزد فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار