مسئول بازرسی فدراسیون:
مسئول بازرسی و ارزیابی فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون با حضور کارشناسان در 24 استان، عملکرد هیات های فوتبال کشور در بخش‌های مختلف بررسی و ارزشیابی شد.
کد خبر: ۶۸۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 19 November 2018

مهدی کردانی در بازدید از هیات فوتبال یزد در جلسه‌ای با حضور رئیس و اعضای کمیته‌ها با اشاره به اینکه ارزیابی جزو برنامه‌های فدراسیون است، افزود: این کار تا پایان سال ادامه دارد.
وی ادامه داد: ارزیابی منظم و مستمر باهدف بررسی مسائل و مشکلات، شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارتقای سطح فعالیت و عملکرد هیات های فوتبال انجام می‌شود.
این مسئول ورزشی تصریح کرد: حضور در استان‌ها و بررسی نیازها، مطالبات، شناسایی فعالیت‌های ابتکاری و همچنین شنیدن دیدگاه اعضای فوتبال کشور نقش مهمی در تحقق مأموریت‌ها دارد.
به گفته کردانی کارهای بسیار خوبی در کشور توسط هیات های فوتبال انجام‌شده است که حضور مستقیم در استان‌ها می‌تواند مایه دلگرمی و انتقال تجربه و طرح‌ها به سایر مناطق کشور باشد.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان یزد در این نشست گفت: فعالیت‌های این هیات بر اساس اساسنامه فدراسیون، با همکاری جامعه هدف در قالب کمیته‌های مختلف انجام می‌شود.
عبدالرضا دستا افزود: بررسی مسائل و مشکلات به‌صورت مستقیم نقش اساسی در حل‌وفصل امور و انتقال تجربه در کشور دارد و باید به‌طور مستمر ادامه یابد.
وی تصریح کرد: در سال 1396 ، 30 بازیکن از این استان در رده‌های مختلف سنی به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: از این تعداد چهار بازیکن فوتبال ساحلی به همراه تیم ملی در رقابت‌های جهانی و آسیایی شرکت کردند.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و 25 بازیکن فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 75 بازیکن در لیگ استانی حضور دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار