معاون آموزش و پرورش خبر داد؛
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان این‌که 20 نفر از شرکت کنندگان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی به عنوان برترین‌های این همایش تجلیل می‌شوند گفت: دو هزار و 199 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد 200 مقاله پذیرفته شدند.
کد خبر: ۶۸۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 19 November 2018

«سعیده بهادر زاده» در نشست خبری مدیرکل آموزش و پروش با اشاره به نقش دوران کودکی در هویت‌یابی نسل نوجوان و جوان کشور، اظهار کرد: اثر تربیتی در سالهای اول زندگی نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت افراد در دوران بزرگسالی ایفا می‌کند.

وی با بیان این‌که از دو سال پیش تاکنون مسئولیت کمیته معین هویت کودکان ایران اسلامی به استان یزد واگذار شده است، افزود: در طول زمان فراخوان همایش جمعاٌ دو هزار و 199 اثر در حوزه های مختلف به دبیرخانه ارسال شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: از تعداد کل آثار دریافت شده 415 مقاله علمی، 118 فیلم کوتاه، 145 نمونه نوای بومی محلی، 1161 عکس، 125 دکلمه و 235 اثر در حوزه قصه گویی بودند.

بهادرزاده در ادامه با بیان این‌که 200 مقاله در این همایش پذیرفته شده و 52 مقاله به عنوان برتر برای سخنرانی انتخاب شدند، تصریح کرد: در پایان این همایش از 20 نفر شرکت کنندگان برتر تجلیل می‌شود.

این مسئول همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی را آغازی جدی دانست و بیان کرد: ایجاد شدن موج با موضوع هویت کودکان یکی از مهمرین اهداف این همایش ملی است.

وی توجه به بهسازی نیروی انسانی و تقویت صلاحیت حرفه‌ای آموزگاران و مربیان را یکی از مهمترین دستاوردهای این همایش دانست و بیان کرد: 11 کارگاه جنبی آموزشی در این همایش برگزار و 3800 نفر ساعت آموزش خواهند دید.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: افتتاحیه اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی چهارشنبه 30 آبان از ساعت 8 تا 10 صبح در سالن دکتر شاهی دانشگاه یزد برگزار و اختتامیه این همایش پنج شنبه یکم آذرماه ساعت 2 تا 5 در سالن تربیت معلم پاکنژاد خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار