سرپرست فرمانداری یزد تأکید کرد؛
سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به تسریع در ارائه خدمات به مردم، گفت: گسترش اجرای طرح تعویض تیرهای برق کم مصرف به نواحی مختلف یزد ضروری است.
کد خبر: ۶۸۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 19 November 2018

«عباس حيدري» با اشاره به اهمیت ب هینه‌سازی و توسعه روشنایی شهری اظهار کرد: طرح‌های مشاركتي شركت توزيع برق با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌تواند تسهيل و تسریع‌کننده اين مهم باشد .

وي تعويض فونداسیون و تيرهاي برق فرسوده و يكنواخت سازي را از ديگر اقدامات در جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان برشمرد افزود: در صورت گسترش اين روند به ساير نقاط يزد به‌ویژه معابر ورودي، ضمن كاهش مصرف، چهره بصري شهر نيز تغيير خواهد كرد .

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به ضرورت افزايش هماهنگي بين دستگاه‌های خدمت رسان در تعيين وظايف به‌ویژه در حريم شهر و روستاها گفت: متأسفانه عده‌ای سودجو از اين موضوع استفاده می‌کنند كه ضروري است در برق‌رسانی و تحويل كنتور به اراضي كشاورزي كه به‌صورت غیرقانونی تفکیک‌شده است دقت بيشتري شود .

«آرش نواب» سرپرست شركت توزيع نيروي برق در ادامه با اشاره به همكاري متقابل شهرداري يزد در جهت اجراي طرح‌های مشاركتي تصریح کرد: آمادگي داريم با انعقاد تفاهم‌نامه نسبت به بهینه‌سازی مسیران منتهي به نواحی یزد با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام كنيم .

وی بابیان اين‌كه شركت توانير همواره طرح‌های مهندسی خود را با حفظ ظاهر مبلمان شهري همگام كرده بیان کرد: استمرار اين شيوه نيازمند مشارکت همه بخش‌ها است .

این مسئول در پایان پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت برق را مستلزم همراهي بيشتر مراكز تولیدي و صنعتی عنوان كرد و پرداخت به‌موقع بهای مصرفی و مطالبات معوق را لازمه پایداری شبکه توزيع دانست .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار