امام جمعه شهرستان مهریز مطرح کرد؛
امام جمعه شهرستان مهریز گفت: انسان باید تمام اعمال و رفتار‌های خود را تجزیه و تحلیل کند و نیاز‌های درونی خویشتن را بشناسد.
کد خبر: ۶۸۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 19 November 2018

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در مراسم افتتاح کلاس سبک زندگی به رنگ خدا در شهر ستان مهریز گفت: انسان باید تمام اعمال و رفتار‌های خود را تجزیه و تحلیل کند و نیاز‌های درونی خویشتن را بشناسد.

حجت السلام محی الدینی افزود : اعمال درونی ،رفتار و منشی که باعث بالا بردن کارآیی و کفایت شخصیت می‌شود را تقویت کنید.

امام جمعه مهریز ادامه داد: کلاس‌های سبک زندگی به رنگ خدا این فرصت را برای افراد ایجاد می‌کند که پلیدی‌ها وزشتی‌ها را از خود دور و باعث تعالی روح و روان آدمی شود.

محمد صادقیان مسؤل برگزاری کلاس‌های سبک زندگی به رنگ خدا نیز در این مراسم گفت: طرح زندگی به رنگ خدا در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، مهارت‌های ازدواج و خانواده و فرزندپروری برگزار می‌شود.

صادقیان با توجه به اینکه بانوان در همه عرصه‌ها پیش قدم هستند ادامه داد: این طرح ویژه بانوان است و در صورت موفقیت این طرح برای آقایان نیز در سال‌های آتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی برای بانوان ۲۰ تا ۵۰ ساله در شهرستان مهریز تا نیمه اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار است.

مسؤل برگزاری کلاس‌های سبک زندگی گفت: بانوان پس از قبولی در کلاس‌ها دوره‌های آموزشی مربیان را در تاریخ پانزدهم تیرماه در ۶ دوره یک‌هفته‌ای در استان قم برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و در صورت کسب حد نصاب امتیاز آزمون به عنوان مربی معرفی می‌شوند.

لازم به ذکراست: این کلاس‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار