فرمانده سپاه الغدیر یزد مطرح کرد
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری بیش از 2500 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 20 November 2018

سردار فتح‌الله جمیری ضمن گرامیداشت هفته بسیج و آغاز هفته وحدت، گفت: خوشبختانه امروزه بسیج در راستای کمک به دولت مجموعه‌ای فعال در کشور قلمداد می‌شود و این شجره طیبه به یک تفکر جهانی تبدیل شده است؛ چنانچه مقاومت‌هایی که در دنیا برعلیه استکبار صورت می‌گیرد، همگی برآمده از این تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته بسیج در استان یزد و با بیان اینکه در این ایام برنامه‌های مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده است، افزود: همایش فرماندهان بسیج، همایش شکوه هجرت، همایش اساتید بسیجی حوزه و دانشگاه، میقات صالحین، همایش بسیج جامعه زنان، حماسه حضور و همایش طلاب و دانشجویان بسیجی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این ایام است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در استان خبر داد و اظهار داشت: درواقع بسیج در بخش محرومیت‌زدایی، خدمت به مردم، مردم یاری و مردم‌داری خدمات گسترده‌ای را در دستور کار خود دارد؛ همچنین بسیج در کمک به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد.

جمیری، راه‌اندازی گشت‌های محله‌محور را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام برشمرد و عنوان کرد: بنا بر تقاضای مردم استان در راستای راه‌اندازی مجدد این گشت‌ها، نیز در این راستا اهتمام ویژه‌ای داریم؛ هرچند شرایط امنیتی استان در سطح کشور بسیار خوب و قابل‌تحمل است.

این مقام مسئول با اشاره به موضوعات محوری ایام هفته بسیج، تصریح کرد: ایام بزرگداشت هفته بسیج به ترتیب تحت عنوان بسیج؛ فرهنگ و مسجد محوری، بسیج؛ اقتصادمقاومتی، خدمت‌رسانی و سازندگی، بسیج؛ اقتدار دفاعی و امنیتی، بسیج؛ معنویت و انتظار، بسیج؛ جهادکبیر و استکبارستیزی، بسیج؛ جهاد روشنگری و تبیین و بسیج؛ چهل سال افتخار نام‌گذاری شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه حفظ نظام، انقلاب اسلامی، مرزهای انقلاب و امنیت مردم وابسته به تفکر بسیجی است، خاطرنشان کرد: درواقع امروزه دشمنان امنیت کشورمان را صراحتاً تائید می‌کنند؛ کمااینکه این امنیت در سایه تفکر بسیجی به وجود آمده و الزامی است که امروزه نیز ما از آن تفکر بسیجی درس بگیریم و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به توسعه بسیج در همه اقشار کشور، تأکید کرد: رژیم اشغال‌گر قدس روزی تصور می‌کرد مسلمانان شش روز هم در برابر او مقاومت نمی‌کنند؛ اما همه شاهد بودیم که چگونه در جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و حتی در جنگ دوروزه شکست خورد که این مقاومت‌ها همگی در سایه ترویج فرهنگ بسیجی و تضعیف استکبار به وجود آمده است.

جمیری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در استان یزد ۶۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه نبرد اعزام شده‌اند، اذعان کرد: در واقع استان یزد بیش از چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که اکثر آن‌ها را بسیجیان تشکیل می‌دهند.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر ضرورت بیان اندیشه‌ها و تفکرات حضرت امام خامنه‌ای در جامعه، یادآور شد: درواقع امروزه دوراندیشی‌های مقام معظم رهبری به تائید دشمنان انقلاب رسیده است و آن‌ها در این راستا ترس و هراس دارند؛ لذا ما بایستی در راستای بیان تفکرات و همچنین بیان شخصیت ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار