فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز با اشاره به ضرورت خدمت به مردم، گفت: خدمت به مردم مصداق عمل انقلابی است.
کد خبر: ۶۸۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 20 November 2018

سرهنگ علی‌اصغر سلمانی در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج شاکله‌ای برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم برای آبادانی و پیشرفت کشور است.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان مهریز برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: دیدار با امام‌جمعه و خانواده معظم شهدا، غبارروبی از گلزار شهدا، گردهمایی روحانیون و همایش بسیجیان با عنوان شکوه و مقاومت و نیز همایش پیشکسوتان، همچنین برگزاری اجلاس نماز ازجمله برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز افزود: رزمایش گردان بیت‌المقدس، ویزیت رایگان گروه جهادی پزشکان در روستاهای منشاد و فخرآباد، افتتاح پایگاه بسیج روستای ارنان پس از سی سال، گشت‌های محله محور نیروی انتظامی به مناسبت هفته بسیج با عنوان امنیت پایدار در قالب مانور و حضور اقشار مختلف بسیج در نماز جمعه از برنامه‌های هفته مبارک بسیج به شمار می‌رود.

سلمانی با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان «ما توانسته‌ایم» تأکید کرد: اقشار، پایگاه‌ها و کانون‌های مختلف بسیج با برجسته کردن شعائر به استقبال طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می‌روند.

وی از تدوین طرح هشت‌گانه ناحیه مقاومت بسیج در سال ۹۷ خبر داد و اظهار داشت: امروز سپاه توانسته است اقتدار خود را در صحنه جهانی به رخ کشیده و در برابر دشمنان و تهدیدات سخت به‌ویژه طی ۲ سال گذشته ایستادگی کرده و در حوزه دفاعی و امنیتی خوش بدرخشد.

این مسئول ایجاد بسیج مردمی را برگرفته از تفکر ناب امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: در همین راستا، سردار قاسم سلیمانی و شهید سردار حسین همدانی یک نظام سازی در حوزه برون‌مرزی انجام دادند که امروز برکات این تلاش‌ها را در سوریه، عراق و در یمن، در قالب بسیج مردمی، شاهد هستیم که با دست‌خالی و باوجود سختی‌ها و قحطی فراگیر، تمام‌قد در مقابل آل سعود و هم‌پیمانان او ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

سلمانی همچنین به دستاوردهای شهید تهرانی مقدم و تیم وی درزمینهٔ ساخت موشک و پهپاد که پشتوانه امنیت کشور و منطقه است اشاره کرد و عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم در عرصه دفاعی و نیز قرارگاه مقتدر خاتم‌الانبیاء در حوزه ساختاری و عمرانی خدمات مؤثر و بزرگی ارائه کرده‌اند و در بحث امنیتی اگر بسیج و سپاه در مقابل گروه‌های تکفیری ایستادگی نکرده بودند به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه و شهرهای مرزی با آنان می‌جنگیدیم.

وی در پایان خطاب به مسئولین و مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان، خدمت و تکریم مردم را یک عمل بسیجی و انقلابی دانست و گفت: اگر مدیران شهرستان در هیبت یک بسیجی، کاری خیر و عام‌المنفعه به‌ویژه در هفته بسیج انجام دهند، این تعظیم شعائر و پشتیبانی از بسیج و دستورات رهبری در این حوزه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار