معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: شیلات بافق باتوجه به بحث اقتصاد مقاومتی یکی از صنعت‌هایی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 20 November 2018

علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در حاشیه نخستین برداشت ماهی تیلاپیا، شیلات بافق را مجموعه‌ای با سرمایه گذاری اندک و بازدهی بالا برشمرد و گفت: این بحث باتوجه به بحث اقتصاد مقاومتی میتواند یکی از صنعت‌هایی باشد که به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

زینی وند با اشاره به مزیت‌های این مجموعه افزود: از تمامی دستگاه‌های دولتی و ادارات درخواست می کنم که با کوتاه کردن فرایند‌های اداری در تامین تسهیلات، زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های سرمایه گذاران نهایت سرعت و دقت را خرج دهند.

وی ادامه داد: در بحث تسهیلات روستایی در مرحله دوم به طور ویژه این طرح‌ها در اولویت قرار می گیرند و هرتسهیلات ارزانی که دولت در سال آینده تصمیم بگیرد این طرح را در اولویت قرار می‌دهیم.

لازم به ذکر است : امروز نخستین صید ماهی تیلاپیا با حضور طهماسبی قائم مقام سازمان تحقیقات، ترویج و اموزش وزارت جهاد کشاورزی، پورکاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و جمعی از مسوولان استانی و محلی در بافق آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار