مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد گفت: تعرض‌ها به خط انتقال آب استان یزد موجب هدر رفت میلیون‌ها مترمکعب آب شده است.
کد خبر: ۶۸۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 28 November 2018

محمدمهدی جوادیان‌زاده با اشاره به حمله مجدد به خط لوله آب آشامیدنی مردم یزد، گفت: تعرض‌ها به خط انتقال آب به استان یزد، تاکنون میلیون‌ها مترمکعب آب را هدر داده است.

وی با بیان اینکه درواقع مأموریت اصلی شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای خدمت‌رسانی به مردم در راستای تأمین آب و همچنین تأمین بازسازی خرابی‌ها در حداقل زمان ممکن است، افزود: تعرضاتی که از اسفندماه سال گذشته تاکنون به خط انتقال آب از اصفهان به یزد شده، میلیاردها تومان خسارت برای استان داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیداتی که آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان در این راستا در نظر گرفته اند، ان‌شالله زمان قطعی آب طول نکشیده و به حداقل زمان می‌رسد و جریان آب به شبکه بازمی‌گردد و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

جوادیان‌زاده با اشاره به وضعیت کنونی آب استان یزد، تصریح کرد: درواقع به دلیل اینکه تمام شبکه توان پوشش کامل آب انتقالی ندارد، لذا بسیاری از بخش‌های شهر از آب چاه استفاده می‌کنند، آبی که ازنظر کیفیت و بهداشتی سالم است؛ اما به‌پای آب انتقالی نمی‌رسد و مطلوبیت لازم را ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: درواقع آزمایشگاه آب و فاضلاب استان آب مصرفی مردم را آزمایش می‌کند؛ کما اینکه مرکز بهداشت استان نیز در این راستا فعال است؛ چنانچه که اگر کوچک‌ترین مشکلی وجود داشته باشد، هم آب و فاضلاب استان چاه را از مدار خارج می‌کند و هم اینکه بهداشت اجازه مصرف این آب را نخواهد داد.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب، خاطرنشان کرد: مسلماً استان یزد در حال حاضر مقداری از آبی که هرساله داشته را در اختیار ندارد؛ لذا ضرورت دارد که فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب در جامعه نهادینه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار