مدیرکل مدیریت بحران استان یزد خبر داد؛
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: دانش آموزان با نحوه صحیح پناه گیری و امداد رسانی در موقع وقوع زلزله آشنا شدند.
کد خبر: ۶۸۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 29 November 2018

هادی نسب مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به مانور زلزله با عنوان مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در مدارس برگزار می شود،گفت: در این مانور دانش آموزان با نحوه صحیح پناه گیری و امداد رسانی درموقع وقوع زلزله آشنا شدند.

هادی نسب افزود: دانش آموزان در گروه‌های کمک آتش نشان، همیار جمعیت هلال احمر و انتظامات در کنار کارکنان این نهاد‌ها مانور زلزله و ایمنی مدارس را با موفقیت اجرا کردند.

وی گفت: آشنایی و آمادگی دانش آموزان هنگام وقوع زلزله و نقش آن‌ها در کمک به ساکنان محله‌های اطراف مدارس و یاری رسانی به مصدومان در دقایق اولیه زلزله از اهداف این مانور به شمار می‌رود.

هادی نسب افزود:در این مانور دستگاه‌های امداد رسانی نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی با حضور به موقع در صحنه حادثه به امدارسانی پرداختند.

وی ادامه داد: آمادگی داریم تا این آموزش‌ها را که با هدف پیشگیری از خسارت‌ها و صدمات ناشی از زلزله برگزار می شود در سطح وسیعتری ارائه دهیم.

بیستمین مانور ایمنی و زلزله همزمان با سراسر کشور با مشارکت آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداری به منظور بالا بردن آگاهی دانش آموزان در هنگام وقوع زلزله و آمادگی‌های فردی در مدارس استان یزد برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار