معاون استانداري يزد تاكيد كرد:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد به اهميت جذب سرمايه و توان اقتصادي در بخش‌هاي مختلف استان اشاره و بر توانمندسازي مركز خدمات سرمايه گذاري يزد و تبديل آن به يكي از پايگاه‌هاي مهم گفتمان سازي اقتصادي در كشور تاكيد كرد .
کد خبر: ۶۸۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 02 December 2018

به گزارش تابناک یزد، «علی‌ زینی‌وند» در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه مديريت استان اظهار کرد: مركز خدمات سرمايه گذاري در استان بر مبناي ظرفيت قانوني و نيازهاي پيش رو شكل گرفته است و در برخي از استان‌هاي كشور نيز اين مراكز فعاليت مداوم و موثري دارند .

وی افزود: رسيدن به گفتمان واحد در موضوع سرمايه گذاري، مركزيت بخشيدن به ملاقات‌هاي خارجي در اين حوزه، شناسايي و جهت دهي فرصت‌ها از نكات قابل توجه شكل گرفته در مركز خدمات سرمايه‌گذاري استان است و البته براي تحقق نتايج بهتر بايد آسيب شناسي و تقويت توانمندي‌ها نيز صورت گيرد .

بنا به به گزارش ایسنا-منطقه یزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد گفت: فعال سازي پتانسيل‌های مركز خدمات سرمايه گذاري بر مبناي توانمندي‌هاي شاخص استان يزد فرصتي استثنايي محسوب مي‌شود و با توجه به حضور افراد مرجع يزدي تبار در كشور و ساير قابليت‌هاي استاني، اين مركز مي‌تواند به يكي از پايگاه‌هاي گفتمان‌سازي اقتصادي در كشور تبديل شود .

زینی‌وند تصریح کرد: فراهم ساختن زمينه براي تقويت پايگاهي در مسير فرصت يابي و جذب توان اقتصادي در بخش‌هاي مختلف، استان را از فعاليت‌هاي پراكنده دور ساخته و به سمت توسعه پايدار و مبتني بر كسب و كارهاي پويا هدايت مي‌كند.

گفتني است؛ در اين جلسه اهداف محوري بودجه سال 98 ارائه و رویکرد پوشش تحصيلي دوره ابتدايي براي بازماندگان از تحصيل به دلايل فقر،بيماري و يا ساير مسائل اجتماعي نيز مطرح و مقرر شد كارگروهي با محوريت آموزش و پرورش و همكاري ساير دستگاه‌هاي متولي براي اين موضوع تشكيل و افراد بازمانده از تحصيل شناسايي و مورد حمايت قرار گيرند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار