معاون عمرانی استانداری:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به پتانسیل و ظرفیت شهرها، گفت: استان یزد نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه ‌ های مختلف به ویژه حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است .
کد خبر: ۶۸۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 02 December 2018

به گزارش تابناک یزد، «محسن صادقیان» با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به پتانسیل و ظرفیت شهرها، اظهار کرد: امروزه در شهر یزد این باور بین تمام حوزه‌ها وجود دارد و همچنین در حوزه معاونت عمرانی استانداری و شهرداری یزد یک هماهنگی بسیار خوبی در حوزه‌های گردشگری و میراث فرهنگی وجود دارد .

وی افزود: در واقع موفقیت‌های ما در سال آینده بسیار چشمگیرتر از حال حاضر خواهد بود و این مهم با برنامه‌ریزی دقیق بر ظرفیت کامل گردشگری در استان یزد محقق می‌شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: خوشبختانه در سال ۹۷ توانسته‌ایم ظرفیت کامل گردشگری یزد را با تعداد ۱۶۰ هزار گردشگر به مانند سال گذشته حفظ کنیم .

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، صادقیان در ادامه با بیان این‌که نگاه استان این است که علاوه بر شهر گردشگری و تاریخی، شهری نو و جدید نیز داشته باشیم، تصریح کرد: در واقع فقط نباید به میراث گذشتگان تکیه شود و به وضع موجود بسنده کنیم بلکه بایستی هر دو نگاه لازم را داشته باشیم .

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز باید در داخل قلب بافت تاریخی یزد، شهر را حفظ کنیم و در لایه‌های بیرونی آن با فراهم کردن بستر ظرفیت‌های نو همچون ایجاد مجتمع‌های تجاری، احداث هتل‌های چهار و پنج ستاره، نوسازی نماهای شهری ‌و بهبود حمل و نقل عمومی، ‌شهری جدید و مدرن داشته باشیم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه استان یزد نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است ‌و این ‌استان پتانسیل‌های خوبی در این حوزه دارد . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار