سرپرست استانداری یزد:
سرپرست استانداری یزد بر حمایت و توجه به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد و گفت: کمک های دولتی به سمت و سوی دانش آموزان این مناطق باید سوق پیدا کند.
کد خبر: ۶۸۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 02 December 2018

به گزارش تابناک یزد،  محمدعلی طالبی شنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان افزود: همچنین برای موفقیت این دانش آموزان در آزمون سراسری باید توجه ویژه ای به آنها شود.
وی اظهار داشت: پیشنهاد می کنم همایشی با عنوان 25 سال صدر نشینی، فرصت و تهدیدها در استان برگزار شود تا در این محفل علمی دیدگاه افراد برای حفظ این رتبه در آن مورد بررسی قرار گیرد.
بنا به گزارش ایرنا، طالبی در ادامه با بیان اینکه در زمینه هدایت تحصیلی دانش آموزان یکسری ضعف ها وجود دارد خاطر نشان کرد: باید بررسی کنیم که جهت گیری انتخاب رشته دانش آموزان متناسب با نیازهای شغلی یا توسعه استان است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین خانواده باید در مورد انتخاب رشته تحصیلی فرزندان خود باید آگاهی پیدا کنند که ضمن در نظر گرفتن علاقه و استعداد فرزندان خود، آنها را به سمت رشته های مورد نیاز جامعه هدایت شوند.
سرپرست استانداری یزد در ادامه بر پوشش تحصیلی صدرصد نوآموزان پیش دبستانی استان تاکید کرد و گفت: اگر در یک منطقه نوآموزی به دلایل مختلف امکان تحصیل برای آن وجود نداشت باید مورد حمایت قرار گیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم با مهم خواندن دوره پیش دبستانی گفت: نباید به تحصیل این دانش آموزان در این دوره بی توجه باشیم.
عباسعلی دانافر افزود: دوره پیش دبستانی از تاثیرگذارترین دوران زندگی کودکان است و شکل‌گیری ابعاد مختلف شخصیتی افراد مربوط به این دوران است.
در این نشست اعضا نقطه نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
250 هزار دانش آموز در یکهزار و 900باب مدرسه استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار