رئیس هیئت فوتبال یزد:
رئیس هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه تا فوتبال چمنی در لیگ وجود نداشته باشد، ویترین فوتبال استان خاموش است، گفت: در حال حاضر از وضعیت فوتبال استان راضی هستیم، اما قانع نیستیم.
کد خبر: ۶۸۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 02 December 2018

به گزارش تابناک یزد، عبدالرضا دستا شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به وضعیت فوتبال استان یزد، گفت: در حقیقت سقوط دو تیم فوتبال استان یزد  اعم از تربیت نوین و وحدت یزد قبل از مدیریت بنده رقم خورده بود و در حال حاضر وضعیت فوتسال بانوان، فوتبال ساحلی و فوتبال چمنی مطلوب است؛ اما چون فوتبال چمنی در لیگ دو و سه وضعیت مطلوبی ندارد، ویترین فوتبال یزد خاموش است.

وی افزود: مردم حق دارند از وضعیت فوتبال استان ناراضی باشند و ما در این راستا در حال پیگیری هستیم و این موضوع را بارها در جلسات مختلف به استاندار رسانیده‌ایم و انتظار این است که امسال سهمیه فوتبال را برای استان بگیریم که در این راستا بایستی وعده‌های صنایع استان در این راستا محقق شود.

بنا به به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به چگونگی نظارت بر مدارس فوتبال استان یزد، اظهار داشت: نظارت دارای تعریف دقیق است و ما بر اساس استانداردهای فدراسیون در این راستا نظارت داریم، چنانچه اگر یک مورد از استاندارد را دارا نباشند، تذکر داده می‌شود تا در راستای رفع این استاندارد اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

دستا با اشاره اینکه در اتفاق حادثه گرجستان سرپرست این مدرسه فوتبال از جو فوتبالی نهایت استفاده و بهره را برده بودند و متأسفانه خانواده‌های آن‌ها نیز از هیئت فوتبال در راستای اعزام به گرجستان استعلام نگرفته بودند، تصریح کرد: این سفر کاملاً در تور تفریحی انجام گرفته بود و متاسفانه شاهد آن اتفاق ناگوار بودیم که بعدازاین اتفاق همه مسئولان استانی در این راستا ورود پیدا کردند؛ اما این موضوع ربطی به هیئت فوتبال استان نداشت.

این مقام مسئول بیان داشت: در سال جاری افرادی که خواستار مدرسه فوتبال هستند، بایستی دارای یکی از رده‌های پایه باشد و همچنین برای اینکه پایه فوتبال در آینده به وضعیت مطلوب برسد، درصددیم تا در راستای جوان‌سازی لیگ قم‌های بزرگی برداشته شود؛ چنانچه یک تیم لیگ برتر بایستی حداقل ۱۰ بازیکن جوان داشته باشد که این آیین‌نامه در سال بعد نیز ادامه دارد و اتومایتک‌وار جوانان به این سمت کشیده می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت فوتبال استان یزد در چهار بخش فوتبال چمنی، ساحلی، فوتسال و فوتبال بانوان در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: از موقعی‌که ما در این راستا فعالیت داریم، فوتبال بانوان استان چهار سالی بود که تعطیل بود، چراکه فوتبال بانوان وابسته به یک فرد بود و از زمان مدیریت بنده در این بخش بیش از بیش اقدامات قابل‌توجهی صورت گرفته و ساختارهای این بخش موردتوجه قرارگرفته است.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر از وضعیت فوتبال استان راضی هستیم؛ اما قانع نیستیم، عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت فوتبال استان از دو سال گذشته از لحاظ رده استانی، فوتبال بانوان و غیره بهتر شده است؛ اما بنده کماکان از این وضعیت رضایت ندارم؛ چراکه تا فوتبال چمنی در لیگ وجود نداشته باشد، ویترین فوتبال استان خاموش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار