عضو شورای اسلامی شهر یزد:
عضو شورای اسلامی شهر یزد در انتقاد به اداره کل راه و شهرسازی در تخصیص زمین های پارک علم و فناوری به منطقه ویژه ایجاد قطعات منفصله، بیان داشت: استان یزد از هر طرف در حال تاراج رفتن است و رندان ها می آیند و منابع این استان را می برند. بعد از معدن D19، با منطقه ویژه ایجاد قطعات منفصله چشممان روشن.
کد خبر: ۶۸۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 02 December 2018

به گزارش تابناک یزد، حمیدرضا قمی رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد در صد و چهاردهمین صحن علنی شورای شهر با تاکید بر اینکه شهر یزد محور توسعه علم و فناوری است؛ بیان کرد: بعضا مدیرانی بر یزد حکومت و تدبیر می کنند که به نظر می آید در این حوزه مدیریتی کم توجه هستند و صرفا علاقه شدیدی به توسعه فیزیکی شهر دارند؛ در صورتی که یزد ظریفت توسعه فیزیکی ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: افتخار ما در یزد ارائه پارامتر های علمی استان در مجامع مختلف است. اما اخیرا اطلاع پیدا کردم فضایی تخصیص پیدا کرده به بخش خصوصی تحت عنوان منطقه ویژه ایجاد قطعات منفصله که علی الظاهر قراره در جوار سایت جدید نمایشگاه بین المللی یزد و در کنار کارخانه جات اصلی آن احداث شود.

قمی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا زمین های پارک علم و فناوری یزد منطقه ویژه ایجاد قطعات منفصله تخصیص یابد، اضافه کرد: پروژه ایجاد قطعات منفصله مورد استقبال قرار می گیرد اما اینکه بخشی از پارک علم و فناوری یزد در بهترین نقطه فیزیکی شهر به منطقه ویژه ایجاد قطعات منفصله اختصاص دهیم شایسته نیست. این مهم در حالی است که در شهرک صنعتی نیز فضایی برای گنجاندن این مهم داریم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه این تخصیص، تبعیض و ارائه امتیاز ویژه به مجموعه قطعات منفصله است، گفت: از مدیران اداره راه و شهرسازی استان یزد درخواست دارم برای مردم یزد شفاف سازی کنند که چرا علیرغم حساسیت و دقت این اداره کل در برخورد با متخلفین، پیرامون این مهم کم کاری شده است.

قمی در آخر خاطرنشان کرد: استان یزد از هر طرف در حال به تاراج رفتن است و رندان ها می آیند و منابع این استان را می برند. بعد از معدن D19، با منطقه ویژه ایجاد قطعات منفصله چشممان روشن.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار