رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد:
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با اشاره به اجرای طرح آموزش شهروندی برای تفکیک زباله‌ گفت: روزانه 340 تن زباله در یزد تولید می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 03 December 2018

به گزارش تابناک یزد، دکتر«مهدی کاشفی‌زاده» در نشست خبری کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی با بیان این‌که برگزاری جلسات مختلف با اصحاب رسانه راهکار مناسبی برای توسعه بیش از پیش شهر یزد است، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه فرهنگ و مدیریت شهری ایفا می کند.

وی با بیان این‌که در شهر یزد روزانه حدود 340 تن زباله تولید می‌شود، افزود: اجرای طرح آموزش شهروندی برای تفکیک زباله‌ از جمله اقدامات در دستور کار شورای اسلامی شهر یزد است.

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر در ادامه با اشاره به ضرورت نصب سطل‌های زباله رنگی تفکیک زباله در نقاط مختلف گفت: تأمین اعتبار و نصب سطل‌های تفکیک زباله در نقاط مختلف شهر یزد از مناطق عمومی و پارک‌ها آغاز و قرار است در تمام محلات سطح شهر انجام شود.

کاشفی زاده در ادامه با بیان این‌که حوزه خدمات از جمله حوزه‌های گسترده شهرداری است، تصریح کرد: این حوزه با چهار سازمان و سه معاونت در حال ارائه خدمات گسترده به مردم یزد است.

وی ساماندهی حوزه جمع آوری ضایعات را از جمله اقدامات انجام شده و در دستورکار کمیسیون خدمات شورای شهر یزد دانست و گفت: مقرر شده دو زمین 70 هکتاری برای ساماندهی فعالیت ضایعاتی به این امر اختصاص داده شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد در مورد ساماندهی دفع فاضلاب های خانگی و صنعتی خاطرنشان کرد:‌اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده که بعد از نهایی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول در پایان بحث پسماندهای ساختمانی را یکی دیگر از اقدامات در دستور کار کمیسیون خدمات شهری دانست و خاطرنشان کرد: با خرید پنج دستگاه خودروی ویژه جمع آوری پسماندهای ساختمانی ساماندهی و در کنترل این مهم انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار