اولین نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات خانگی در قالب نمايشگاه سوغات شهرها در اردکان داير شد.
کد خبر: ۶۸۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 04 December 2018

«رقیه کرمانیان» معاون فرماندار اردکان در حاشیه برپایی این نمایشگاه هدف از برگزاری آن را ارائه توانمندی‌های زنان ارزش‌آفرین به ویژه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن سطح درآمد آنها عنوان کرد .

وي با اشاره به این که این نمایشگاه به منظور حمایت از کارآفرینی و کالای ایرانی تا 15 آذر‌ماه در حسینیه بین‌الحرمین اردکان برپا خواهد بود، تصریح کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر آماده پذیرایی از علاقه‌مندان خواهد بود و بستر کارآفرینی مناسبی را برای دیگر شرکت‌کنندگان نیز به همراه داشته است .

این مسئول افزود: فعالیت‌های نمایشگاهی یکی از تکنیک‌های مهم بازاریابی در حوزه‌های مختلف است که اگر مبتنی بر برنامه‌ریزی هدفمند و جامع باشد، می‌تواند از نتایج مثبت آن در راستای رونق بخش‌های مختلف اقتصادی به‌ خصوص در بخش صنایع‌دستی بهره‌مند شد .

وی با اشاره به این که در این نمایشگاه انواع صنایع دستی شهرستان اردکان برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است، گفت: در دیگر غرفه‌های این نمایشگاه انواع تولیدات خانگی از شهرهاي گیلان، اهواز، بجنورد، یزد، میبد، شیراز و کاشان عرضه‌شده است .

معاون فرماندار اردکان تصریح کرد: این نمایشگاه در 37 غرفه و در زمینه‌های مختلف صنایع‌دستی، آشپزی، ترشیجات، خیاطی و ديگر بخش‌هاي مرتبط با همکاری فرمانداری، میراث فرهنگی، شهرداری، دانشگاه اردکان، منابع طبیعی، ورزش و جوانان و هیات امنای حسینیه بین‌الحرمین شریف‌آباد برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار