انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برگزار می‌کند
مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: در راستای ایجاد روشنگری و تقویت روحیه مطالبه‌گری، برنامه‌ای با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 04 December 2018

ابوالفضل دهقان با اشاره به برنامه‌های روز دانشجو از سوی دانشگاه یزد، گفت: به مناسبت روز دانشجو با توجه به اهمیت این روز و همچنین باهدف ایجاد فضای گفتمانی بین نسل اول و سوم انقلاب اسلامی جنبش دانشجویی دانشگاه یزد برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

وی افزود: در راستای لزوم وجود شفافیت در تمام سطوح مدیریتی کشور و ایجاد فضای مطالبه‌گری که از تأکیدات مقام معظم رهبری می باشد و یکی از انتظارات ایشان ایجاد گفتمان مطالبه گری در فضای جامعه و دانشگاه است؛ به همین جهت در این موارد نیاز به ورود جدی و آگاهانه جنبش دانشجویی به موضوعات مهم و به دور از تعصبات و جبهه‌گیری‌های سیاسی است.

 مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد اظهار داشت: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد به‌عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی استان یزد با توجه به رسالت خود در راستای ایجاد روشنگری و تقویت روحیه مطالبه‌گری، برنامه‌ای را تحت عنوان گفتگوی چالشی با مهندس عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما برگزار می‌کند.

دهقان تصریح کرد: این برنامه با هدف روشنگری پیرامون ابهامات و شبهاتی که در سطوح مدیریتی مهندس ضرغامی وجود دارد که ازجمله آن می‌توان به سازمان صداوسیما اشاره کرد، برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این برنامه در روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه یزد برگزار می‌شود.وی در پایان با بیان اینکه حسن ختام این برنامه تریبون آزاد است، عنوان کرد: در این راستا دانشجوها به‌صورت مستقیم و شفاف سؤالات خود را مطرح می‌کنند و پاسخ خود را از مهندس ضرغامی دریافت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار