رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛
رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه مبارز در کنار حوزه مبارز، هدف بزرگی را به رهبری امام محقق کردند، تصریح کرد: مسئولان نماینده واقعیت امروز جامعه و دانشجویان نماینده آینده مطلوب تر و ایران آزادتر و آبادتر هستند.
کد خبر: ۶۸۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 05 December 2018

به گزارش تابناک یزد، از خبرگزاری صداوسیما، حسن روحانی، رییس جمهور عصر دیروز سه شنبه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه نقد و نظر آزادانه دانشجویان در این جلسه، نشانه توفیق جنبش دانشجویی است، افزود: نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است.

رویارویی با دشمن

وی تاکید کرد: اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم؛ مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است.

رئیس جمهور با اشاره به جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران اسلامی، گفت: همه در یک جبهه هستیم و کار عظیمی در پیش داریم.

روحانی با تشریح روند مذاکرات هسته ای و اهداف برجام گفت : امروز همه دنیا آمریکا را محکوم می کنند و این یک پیروزی است.

کاهش تورم

رییس جمهور با اشاره به مدیریت اقتصادی گفت: روند تورمی از ۴۰ درصد سال ۹۲ به ۸ درصد در سال ۹۶ رسید.

عبور از مسایل موسسه های مالی

وی با اشاره به مسایل موسسه های مالی و اعتباری گفت: برای حل مشکل مردم مجبور شدیم ۳۰ هزار میلیارد تومان از خزانه به مالباختگان پرداخت کنیم.

روحانی افزود: FATF خوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانک های جهانی است و روسای قوا به اتفاق، لوایح چهارگانه مرتبط با پولشویی را تایید کرده اند؛ راه حل مشکلات شفافیت است.

رییس جمهور در اشاره به نتایج مذاکرات بین المللی گفت: برجام راه را برای نفت، تجار و بانک ها باز کرد و سرمایه زیادی وارد کشور شد و قبل از برجام دنیا ایران را محکوم می کرد و امروز آمریکا را محکوم می کنند.اگر فکر می کنید آمریکا پیروز است، بدانید که امروز ایران پیروز است و ترامپ شکست خورده است.

وی با بیان اینکه همه ما دلسوز نظام و انقلاب هستیم، گفت: ما در سازمان ملل دیدیم که چطور ترامپ تنها ماند و این یعنی امروز در دنیا سیاست ایران پیروز است.

روحانی تصریح کرد: سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت، بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم.

رئیس جمهور افزود: امروز روز آزمایش همه ماست، با هم باید در برابر توطئه ها، مشکلات و تورم بایستیم، به میان دانشجویان آمده ام تا آزادانه شنوای نقدها باشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار