سرپرست استانداری یزد:
سرپرست استانداری یزد گفت: حوزه فناوری و اطلاعات باید علاوه بر انجام مأموریت‌های خود به خلق ظرفیت‌های جدید در زمینه اشتغال بپردازد.
کد خبر: ۶۸۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 06 December 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدعلی طالبی در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با محوریت فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: یزد ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه دارد اما باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: استان یزد هم به لحاظ بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و هم موارد دیگر از جمله دانش فناوری اطلاعات، زیرساخت و ... دارای ظرفیت‌های خوبی است اما باید از همه اینها در کنار هم به درستی استفاده شود تا به نتیجه مطلوب و دلخواه برسیم.

بنا به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست استانداری یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان یزد در کنار همه ظرفیت‌های موجود، یک تیم هماهنگ، جوان و با انگیزه داریم که حوزه فناوری و اطلاعات را به خوبی اداره کرده اند.

طالبی عنوان کرد: اگر این تیم در کنار بخش خصوصی قرار گیرد، آنگاه خواهیم توانست اقدامات ارزشمندی در استان در حوزه فناوری و اطلاعات انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای ارائه شده، عمده بیکاران استان یزد را، افراد تحصیلکرده تشکیل می‌دهند، بیان کرد: به طور قطع اگر بتوان در حوزه فناوری و اطلاعات اقدامات بزرگتری انجام داد، می‌توان بحث بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را نیز حل کرد.

طالبی تاکید کرد: حوزه فناوری اطلاعات باید بتواند علاوه بر کارها و مسئولیت‌های مشخص شده خود، در حوزه ایجاد اشتغال نیز اقدامات موثری انجام دهد.

سرپرست استانداری یزد، بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات سایر استان‌ها در این زمینه تاکید کرد و بیان داشت: در برخی استان‌ها اتفاقات خوبی رقم خورده که می‌تواند برای استان یزد نیز الگو باشد.

طالبی خاطرنشان کرد: بعضی از حمایت‌ها در سایر استان‌ها از حوزه فناوری بسیار حائز اهمیت و سبب رشد و پیشرفت آنها شده و این آمادگی در بین مسئولان استان وجود دارد که مطابق ظرفیت‌هایی که در یزد وجود دارد، از حوزه فناوری و اطلاعات حمایت کامل داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار