سرپرست فرمانداری یزد در بازدید از روستای دربید که با همراهی شورای معاونین انجام گرفت همکاری و حمایت بخش خصوصی و صنعتگران را برای رفع مشکلات مناطق روستایی خواستار شد.
کد خبر: ۶۸۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 06 December 2018

به گزارش تابناک یزد، عباس حیدری در بازدید از روستای «دربید» از توابع بخش زارچ اظهار داشت: رفع مشکلات مناطق روستایی و تأمین هزینه پروژه‌های موردنیاز این مناطق، نیازمند حمایت و همراهی بخش خصوصی به‌ویژه صنایع مستقر در حاشیه آن است.

سرپرست فرمانداری یزد در این بازید 5 ساعته که معاونین فرمانداری یزد، بخشداران مرکزی و زارچ و اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا نیز حضور داشتند خواسته نخست مردم را تعریض جاده دسترسی عنوان کرد و بر ضرورت همراهی بیشتر دستگاه‌های متولی برای تحقق آن تأکید کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، وی با اشاره به اهمیت تأمین برق موردنیاز واحدهای دامداری این روستا گفت: متولیان امر در جهت تحقق این خواسته مردم همت خود را به کار خواهند بست ولی مشارکت و همراهی صاحبان واحدها می‌تواند تسریع گر این موضوع باشد.

رفع مشکلات قنات، منبع ذخیره آب آشامیدنی و مسقف نمودن استخر از دیگر درخواست اعضای شورای اسلامی بود که در این نشست بر ضرورت تأمین اعتبار لازم برای برطرف شدن این خواسته‌ها تأکید شد.

سرپرست فرمانداری یزد در ادامه این سفر، با خانواده شهید «محمدعلی دشت دهی» دیدار و ضمن استماع صحبت‌های پدر شهید بر اهمیت رفع مشکلات خانواده شهدا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، شهید دشت دهی در سال 1363 در منطقه کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار