صبح هفدهم آذرماه، پیکر سروان ایرج صفاری از ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی یزد که در راستای مبارزه با نا امن کنندگان حریم امنیت کشور به درجه رفیع شهادت نائل گردید؛ از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد تشییع می گردد.
کد خبر: ۶۸۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 08 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛  بامداد پانزدهم آذرماه، یک دستگاه پژو 405 حامل اتباع خارجی غیر مجاز با ایست ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی یزد مواجه شد اما راننده خودرو از توقف امتناع کرد و از این پایگاه بازرسی گریخت. ماموران این ایستگاه به تعقیب این نا امن کنندگان حریم امنیت کشور و اشرار منطقه پرداختند که متاسفانه خودروی آنان دچار سانحه شد و طی این سانحه، سروان ایرج صفاری جانشین ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با تشریح جزئیات شهادت سروان ایرج صفاری، بیان داشت: شب گذشته در راستای مبارزه با نا امن کنندگان حریم امنیت کشور ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی یزد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران با افزایش سرعت از محل متواری شد.

وی در ادامه افزود: با رعایت قانون به کارگیری سلاح، ماموران به سمت خودرو تیراندازی کرده و در این عملیات بر اثر برخورد 2 خودرو با هم، متاسفانه سروان "ایرج صفاری" به فیض شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اعلام اینکه در این حادثه یکی دیگر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است؛ حال عمومی وی را رضایت بخش عنوان کرد.

وی در آخر خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سرنشینان خودروی متواری ادامه دارد.

گفتنی است هفدهم آذرماه، پیکر شهید  مدافع وطن، سروان ایرج صفاری در ساعت 8:45 از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد واقع در میدان امام حسین (ع)، بلوار حمیدیا، به سمت گلزار شهدا تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

ساعت هفت صبح چهارشنبه 21 آذرماه، از طرف ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد در محل ستاد برای این شهید والامقام برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار