با حضور مسئولان شهری و استانی یزد، از اپلیکیشن همراه گام رونمایی و در پارک بزرگ شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 08 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ با حضور مسعود شریعتی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، امیرعظیم صحتمند رئیس هیئت ورزش های همگانی استان یزد و سایر مسئولان استانی و شهری در پارک بزرگ شهر از اپلیکیشن همراه گام رونمایی و در همایش بانوان ورزشی استان، مسیر تندرستی این اپلیکیشن افتتاح شد.
عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این آیین با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی، اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در همراهی با سایر نهاد های متولی ورزش و سلامت عمومی شهروندان، در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری شایسته و در خور شان شهروندان معزز، شرایط را به نحوی فراهم آورد تا عزیزان شهروند بتوانند بیش از پیش در محیطی بدون دغدغه، ایمن و توام با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ورزشی به ورزش بپردازند.
وی در ادامه افزود: بی شک استفاده از فناوری و تکنولوژی یکی از مهمترین بسترهایی است که می توان در این زمینه برای شهروندان به ارمغان آورد. به طور مثال این اپلیکیشن می تواند مشوق خوبی برای شهروندان باشد به نحوی که ضمن دسترسی به اطلاعات ورزشی خود، شرایط را برای رقابتی سالم در مسیر سلامتی و تندرستی فراهم آورده و از برترین های این رقابت در جاده تندرستی تقدیر به عمل خواهد آمد.
شایان ذکر است شهروندان یزدی می توانند با نصب اپلیکیشن همراه گام بر روی تلفن های همراه خود، عضو باشگاه پیاده روی همراه گام شده و در شروع جاده تندرستی قرار گیرند و با هربار پیاده روی در هر محل غیرمسقف، کیلومتر جاده تندرستی را افزایش داده، از میزان مسافت طی شده و کالری سوزانده شده، مطلع و با کسب رتبه در این مهم، تقدیر شده و بسته های تشویقی دریافت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار