مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد خبر داد؛
محمدرضا نقصان محمدی گفت: شهر یزد دارای ارزش‌های منحصر بفردی است که باید در قالب طرح حفاظت محور از آن‌ها حفاظت شود.
کد خبر: ۶۸۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 08 December 2018

محمدرضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با تاکید بر حضور و مشارکت مردم و بخش خصوصی در شکل گیری پایدار طرح بازآفرینی شهری افزود: شهر یزد دارای ارزش‌هایی است که جهان آن را شناخته و آن را تائید کرده است و وظیفه ماست که از این ارزش‌ها حفظ و حراست کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاکید بر تهیه طرح جامع حفاظت محور شهر یزد خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت مردم و همچنین سرمایه گذار بخش خصوصی است که می‌تواند موجب ارتقا سطح کیفی زندگی مردم در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شود و این مشارکت مردم است که تعریف بازآفرینی پایدارشهری را کامل می‌کند.
وی با بیان اینکه دخالت دستگاه‌های دولتی می‌تواند اجرای این طرح را ناپایدارکند و از هدف اصلی دور نماید افزود: در اینجا حضور و مشارکت ساکنین است که موجب افزایش سطح کیفی زندگی آن منطقه می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد ملی بازآفرینی شهری به ریاست رئیس جمهور و دبیری وزارت راه و شهرسازی گفت: این ستاد در استان‌ها هم به ریاست استاندار تشکیل شده و در شهرستان‌ها هم به همین نام و به ریاست فرماندار شکل گرفته و موضوع طرح‌های بازآفرینی شهری در سطح ملی و استانی از طریق همین ستاد‌ها در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار