مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:
در این دوره از جشنواره 171 نفر، تعداد 604 اثر خود را از استان های فارس، یزد و کرمان در دو بخش اصلی و ویژه شرکت داده اند.
کد خبر: ۶۸۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 10 December 2018

به گزارش تابناک یزد، مجید جوادیان زاده با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها، گفت : در این دوره از جشنواره 171 نفر، تعداد 604 اثر خود را از استان های فارس، یزد و کرمان در دو بخش اصلی و ویژه شرکت داده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه افزود: یزدی ها با ارسال 403 اثر بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته اند و پس از استان فارس با 156 اثر و استان کرمان با 45 اثر در رده های بعدی میزان مشارکت در چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها،  قرار دارند.

شرکت بیش از 600 اثر در چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات یزد

جوادیان زاده با اشاره به استقبال چشمگیر شرکت کنندگان از بخش اصلی این جشنواره، عنوان کرد: از 604 اثر ارسال شده، 420 اثر در بخش اصلی و 184 اثر در بخش ویژه شرکت داشته اند که در بخش اصلی گزارش و در بخش ویژه موضوع مصرف بهینه آب بیشترین تعداد آثار را به خود اختصاص داده اند.

چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها، با نام فرخی یزدی و با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی خانه مطبوعات یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و مشارکت دستگاه های استانی با داوری دفتر مطالعات و برنامه ریزی های رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار