نائب رییس کمیسیون امنیت ملی:
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی به اهمیت چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:‌ امروز همگان باید همانند شرایط جنگ فکر کنند و بسیجی وار در جهت بالا بردن کارایی نظام تلاش کنند.
کد خبر: ۶۸۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 11 December 2018

«کمال دهقانی فیروزآبادی» در نشست شورای اداری شهرستان تفت بابیان این‌که امروز کشور درگیر شدیدترین فشارهاست، اظهار کرد: در اوایل انقلاب به دنبال پشت سر گذاشتن بحران مشروعیت در کشور بودیم ولی اکنون در دوره اقتدار قرار داریم که مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی افزود: با توجه به جنگ اقتصادی که اکنون علیه کشور راه افتاده لازم است کارایی خود در زمینه‌های مختلف را ارتقاء دهیم.
نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که ما در زمینه‌های مختلف مانند صنایع موشکی و دفاعی پیشرفت خوبی داشتیم، گفت: نیاز است کشور درزمینهٔ مسائل و مشکلات داخلی نیز به کارایی لازم برسد.
دهقانی فیروز‌آبادی تصریح کرد: امروز همگان باید همانند شرایط جنگ فکر کنند و بسیجی وار در جهت بالا بردن کارایی نظام تلاش کنند.
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی به چهل‌سالگی انقلاب اشاره و ادامه داد: در شهرستان تفت بسیاری از مناطق از نعمت گاز بهره‌مند و درزمینهٔ آب‌رسانی همگام‌های خوبی برداشته‌شده است.
این مسئول به طرح اصلاح حوزه‌های انتخابیه اشاره کرد و گفت: اضافه شدن دو نماینده به حوزه انتخابیه‌های استان و طرح استانی شدن انتخابات در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مصوب و قطعی شده و احتمال زیاد در صحن مجلس نیز رأی می‌آورد.
وی اظهار کرد: بر اساس این طرح یک نماینده ۱۵ درصد از آرای حوزه انتخابیه را باید کسب و بیشترین رأی را در استان داشته باشد.
رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری-اقتصادی مجلس گفت: این طرح سبب می‌شود به‌ جای این‌که نمایندگان درگیر منطقه‌گرایی شوند و کارهای شوراها را انجام دهند در سطح کلان نظارت داشته باشند که متأسفانه اکنون در مجلس نظارت اصولی بر روی دستگاه‌ها وجود ندارد و با اجرای این طرح این نقیصه رفع خواهد شد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار