نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ورزش گفت: ورزش معیاری از سنجش پیشرفت کشورهاست و جایگاه خوب ایران در ورزش دنیا نشان از پیشرفت و توسعه کشورمان، اتحاد و همبستگی مردم دارد.
کد خبر: ۶۹۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 12 December 2018

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی در جلسه شورای اداری شهرستان میبد گفت: ورزش مقوله ای مهم و انکارناپذیر است که با گسترش آن معضلات اجتماعی و به خصوص اعتیاد کاهش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: سالجاری با توجه و نگاه ویژه فرماندار میبد، سال ورزش و فرهنگسازی ورزش در میبد بوده است که خوشبختانه کارهای ارزشمند و قابل تقدیری در این راستا انجام شده ولی کافی نیست و باید بیش از پیش برنامه ریزی و تلاش برای توسعه هرچه بهتر ورزش صورت گیرد.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای کمک به ورزش و تکمیل پروژه ها و توسعه زیرساخت ها قوانین بسیار خوبی به تصویب رسیده که باید از این ظرفیت ها در راستای توسعه ورزش در شهرستان میبد استفاده شود.
دهقانی فیروزآبادی با تأکید بر اهتمام به مناسب‌سازی ورودی اداره‌ها و فضاهای عمومی و معابر برای تردد معلولان و جانبازان، لزوم توجه ویژه برای کمک به تأمین سخت‌افزار و نرم‌افزار برای مرکز ژنتیک میبد را یادآور شد.
نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان به تقدیم لایحه بودجه به مجلس اشاره کرد و گفت: با ارائه پیشنهاد مسئولان شهرستان و استان می‌توان پیگیر اختصاص بودجه برای اداره‌ها و ارگان‌ها با نگاه کلان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار