مدیرکل سرمایه‌گذاری‌ سازمان سرمایه گذاری ایران:
مدیرکل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران از یزد به عنوان استانی پیشرو در جذب سرمایه گذاری‌های خارجی یاد کرد.
کد خبر: ۶۹۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 13 December 2018

احمد جمالی در جلسه ای با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد بر لزوم تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری استان یزد تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است این موضوع به صورت جدی در دستور کار استان‌ها قرار گیرد.
وی افزود: همزمان با تدوین فرصت های سرمایه گذاری در استان‌ها، تعریف و معرفی یک برند خاص در حوزه سرمایه گذاری استان نیز می تواند به فرایند بازاریابی تامین منابع مالی کمک کند و آن را تسریع بخشد.
جمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد، از تلاش‌ها و خدمات متولیان امور سرمایه گذاری این استان قدردانی کرد.
مدیرکل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران عنوان کرد: یکی از اقدامات شاخص مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد که در سطح ملی اثر گذار بود، پیگیری کامل و مستمر برای رفع مشکلات قانونی و اداری در فرایند سرمایه گذاری در نیروگاه های خورشیدی است.
وی ادامه داد: این موضوع موجب شد موانع سرمایه گذاری این حوزه رفع شده و یزد به استان پیشرو در جذب سرمایه گذاری خارجی در این حوزه تبدیل شود.
جمالی خاطرنشان کرد: استان یزد قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری دارد که این قابلیت‌ها باید تدوین شود و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته و به آنها معرفی شود.
مدیرکل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران تصریح کرد: به طور قطع اقدامات استان یزد در مرکز خدمات سرمایه گذاری می‌تواند چرخه کامل‌تری را طی کند و به عنوان یک الگو در سایر استان‌های کشور برای جذب سرمایه گذار معرفی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار