دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه در پی اعلام خبر دستگیری یک سارق در ابرکوه گفت: در راستای معرفی سارق و مالخرها پیشنهاد اعلام عمومی احکام آنان و همچنین در نظر گرفتن مجازات تبعید در کیفرخواست مطرح خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 15 December 2018

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه  از دستگیری یک سارق و کشف انبار اقلام سرقتی یک مالخر خبر داد.
محمدحسین ابراهیمی اظهار کرد: سارق مذکور اقلامی همچون سیم سی، کابل‌های فشارقوی، شیرآلات نو، کف کش، پمپ چاه، سم‌پاش، ابزارآلات، سیم برق و ... را در حوزه ابرکوه و چاه‌های کشاورزی در روستاها و منازل نیمه ساخته ربوده است.
ابراهیمی ابراز کرد: در همین رابطه یکی از مالخرها نیز شناسایی شده است که اموال مسروقه را پس از خریداری از سارقان مختلف در منزل خود نگهداری می‌کرده است.
وی در همین راستا تأکید کرد: برخی افراد مالخری را حرفه خود قرار داده، بسیار جری شده و در ظاهری موجه به سارقان کمک می‌کنند که قطعاً با چنین افرادی بر اساس قانون برخورد قاطعانه‌ای صورت خواهد گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه با اشاره به درخواست صدور حکم مجازات تبعید برای فروشندگان مواد مخدر، تصریح کرد: برخی سارقین با وجود داشتن سوابق متعدد و همچنین خریداران اموال مسروقه باید در انتظار حکم تبعید و مجازات‌های تکمیلی باشند که قطعاً در کیفرخواست از دادگاه برای آنان تقاضا می‌شود.
ابراهیمی همچنین عنوان کرد که افراد سابقه‌دار تا تعیین تکلیف، با قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر خواهند برد.
وی تأکید کرد: دادستانی در نظر دارد در کیفرخواست متهمین به قاضی مربوطه پیشنهاد دهد که بر اساس مفاد قانونی، احکام صادره برای نامبردگان را به‌صورت عمومی منتشر کند تا مردم، هم سارق و هم مالخرها را بشناسند.
ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: مالباختگان می‌توانند ظرف یک هفته آینده با مراجعه به اداره آگاهی اجناسی را که از آنان به سرقت رفته است شناسایی و پس از طی مراحل قانونی تحویل بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار