معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: برنامه‌های مناسبی برای جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی در استان تدوین و در دستور کار مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۹۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 15 December 2018

زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در نشست با مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان گفت: برنامه‌های مناسبی برای جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی در استان تدوین و در دستور کار مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قرار گرفته و هدف ما تبدیل این مرکز به مرکز گفتمان سازی در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری در استان است.
زینی وند همچنین از تشکیل کارگروهی در استان برای تعریف و نهایی نمودن برند اقتصادی گردشگری استان به منظور ترویج هماهنگ آن در سطح ملی و بین المللی خبر داد.
نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری در استان گفت: تا کنون ۳۰ فرصت سرمایه گذاری استان شناسایی و مورد تائید سازمان سرمایه گذاری قرار گرفته است.
نمازی افزود: تاکنون پنج پروژه نیروگاه خورشیدی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان به بهره برداری رسیده است.
مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ راه اندازی و توانسته است نسبت به تحقق ۱۲۵ درصدی اهداف تعیین شده برای استان در حوزه جلب سرمایه گذاری خارجی در سال ۱۳۹۶ اقدام نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار