طرح در حال ساخت کتابخانه مرکزی یزد در نشستی با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به طور موقت تحویل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.
کد خبر: ۶۹۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 15 December 2018

«علیرضا مختارپور» دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی در این بازدید با اشاره به رویکرد نهاد در دوره جدید مدیریتی، گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با حضور مدیران جوان و سیاست‌گذاری‌هایی که در هیأت امنای نهاد صورت گرفته، با اختصاص اعتبارات مناسب، افتتاح و راه‌اندازی کتابخانه‌های مرکزی در کشور مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
وی افزود: افتتاح کتابخانه مرکزی بجنورد و کتابخانه مرکزی مشهد که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و در راستای همین رویکرد بوده است که افتتاح کتابخانه مرکزی یزد نیز در این روند قرار گرفته است.
«مهدی رمضانی» معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد نیز در جریان این بازدید با اشاره به رویکرد جدید نهاد در تبدیل کتابخانه‌ها به مراکز فرهنگی اجتماعی چندمنظوره، گفت: با تدبیر دبیرکل نهاد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنا شد حوزه فعالیت‌های کتابخانه‌ها فراتر از مخزن و سالن مطالعه باشد که بر این اساس بخش‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های اجرایی و آموزشی به طور مفصل در این طراحی‌ها دیده شد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور اقبال هرچه بیشتر اعضای کودک و نوجوان به کتابخانه، بخش آموزش، گالری و خانه کودک در بخش کودک کتابخانه که یکی از بخش‌های هزینه‌بر در حوزه تجهیزات بود، به این طراحی‌ها اضافه شد.
گفتنی است؛ دبیرکل و اعضای شورای معاونان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حاشیه این نشست از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی یزد دیدن کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار