مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: رتبه دوم کاهش تلفات جاده ای در هشت ماهه امسال از آن استان یزد شد که تحقق این امر مرهون تلاش‌های راهداران و پلیس راه است.
کد خبر: ۶۹۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 15 December 2018

علی علیخانی در همایش دوچرخه سواری پنج‌شنبه های یزد که این هفته به مناسبت هفته راهداری به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از این میزبانی اظهار داشت: این همایش اقدام شایسته ای در مسیر ترویج فرهنگ دوچرخه سواری است و ما نیز به سهم خود از این حرکت‌ها استقبال می‌کنیم.
وی افزود: با توجه به ازدهام جمعیت و خودرو در سطح معابر شهری حتما باید از روش‌های دیگری به ویژه در حوزه حمل و نقل درون شهری استفاده شود.
علیخانی خاطرنشان کرد: یکی از روش هایی که بسیار خوب، سالم و بدون آلایندگی است، استفاده از دوچرخه است و به نظر می‌رسد دوچرخه‌سواری گامی در مسیر ک اهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته راهداری به راهداران استان یزد از تلاش‌های این افراد در ارتقاء امنیت جاده‌ها قدردانی کرد.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در سطح جاده های استان در جهت ارتقا ایمنی صورت گرفته که رضایتمندی رانندگان و کاهش تلفات جاده ای گواهی بر این ادعاست.
علیخانی تصریح کرد: این مهم مرهون تلاش‌های همکاران حوزه حمل و نقل و راهداری و پلیس راه است و خوشبختانه به دنبال این تلاش‌ها، استان یزد توانسته رتبه دوم کاهش تلفات جاده ای کشور را ظرف هشت ماه اول سال از آن خود کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار