معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه ها و جاده‌های استان یزد از امروز تا پایان فصل زمستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 15 December 2018

محمد ذاکر با اشاره به آغاز طرح زمستانه راهداری در جاده‌های استان یزد  اظهار داشت: طرح زمستانه راهداری هر سال همزمان با آغاز هفته راهداری در سراسر کشور آغاز می شود و امسال نیز این طرح با همکاری نیروهای پلیس راه در سطح جاده های استان آغاز شد.
ذاکر با بیان اینکه استان یزد در هشت ماهه امسال شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای در مسیرهای برون شهری و درون شهری بوده است، بیان کرد: امیدواریم با اجرای طرح راهداری زمستانه بتوانیم زمستانی کم حادثه در جاده‌ها داشته باشیم و رتبه دومی کاهش تلفات جاده ای را برای استان یزد حفظ کنیم.
وی بیان کرد: آغاز این طرح می تواند در بین تمام دستگاه‌ها از جمله پلیس امنیت، پلیس راه، پلیس راهور، راهداری و تمام دستگاه‌های امدادی هم‌افزایی و همکاری بیشتری ایجاد کند و امیدواریم به دنبال این همکاری، در طول فصل زمستان، امنیت جاده ای را در سطح استان یزد برقرار کرده و شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.
ذاکر همچنین از استقرار شبانه روزی راهداران در گردنه های استان یزد از جمله گردنه علی آباد خبر داد و اظهار داشت: راهداران همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا در صورت بارش برف سنگین، جاده مسدود نشود.
وی همچنین از تشکیل ۲۰ اکیپ متشکل از راهداران و نیروهای پلیس راه برای گشت زنی در محورهای استان یزد خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار