معاون هنری ارشاد یزد:
معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: فیلم «بالاترین پیشنهاد» به فقدان معنا در زندگی معاصر می‌پردازد .
کد خبر: ۶۹۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 15 December 2018

«محمود دهقانی‌هراتی» در شصت و ششمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد که با حضور جمعی از اهالی سینما و فیلم‌سازان جوان استان برگزار شد، اظهار کرد:‌ در این فیلم انسان معاصر در قالب خود امتناعی احساسی درگیر سیستم‌ها و قراردادهای از پیش تعیین شده‌ای می‌شود .
وی افزود: تمرکز فیلم بر اقناع احساسی انسان در فضایی کاملا شخصی و به دور از همه وابستگی‌های اجتماعی است که در پس آن بیانگر خودامتناعی انسان معاصر از بیان احساسات است.
معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این فیلم به فقدان معنا در زندگی معاصر می‌پردازد .
دهقانی‌هراتی تصریح کرد: نتیجه این رفتار به یک تعارض اجتماعی منجر می‌شود که امکان تشخیص وابستگی واقعی را از کاذب دشوار می‌کند و امکان ظهور سیستم‌های غیرمتعارف اجتماعی شبیه به مافیا در خلال این تعارض ایجاد می‌شود و تراژدی شکل‌گیری این نوع سیستم‌ها در این است که قابلیت‌های فرهنگی و نشانه‌های تاریخی در شکل‌گیری سیستم‌ها به بازی گرفته می‌شود .
گفتنی است؛«بالاترین پیشنهاد» محصول سال ۲۰۱3 سینمای ایتالیا است که در ژانر درام، جنایی و معمایی تولید شده و جفری راش، جیم استرجس، سیلفیا هوکس و دونالد ساترلند بازیگران آن هستند .
نشست اکران و تحلیل فیلم‌ باشگاه فیلم حوزه هنری یزد با رویکرد آموزشی ویژه فیلمسازان، هنرجویان و اهالی سینما، سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت 18در نارنجستان هنر این مرکز واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار