علی اکبر واعظ دهنوی بعنوان دادستان جدید شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۶۹۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 15 December 2018

فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان خاتم گفت: درطول مدت همکاری با دادستان اقدامات مؤثری انجام شد و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دستگاه قضا بسیار جای افتخار و تقدیر دارد چرا که اعتقاد داریم طبق اصل ١۵۶ قانون اساسی که دستگاه قضایی استقلال به تمام معنا دارد، با هم افزایی و تعامل بسیار با دادستان علاوه بر حفظ استقلال کلیه برنامه‌ها به نحو احسن برگزار شد.فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان خاتم گفت: درطول مدت همکاری با دادستان اقدامات مؤثری انجام شد و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دستگاه قضا بسیار جای افتخار و تقدیر دارد چرا که اعتقاد داریم طبق اصل ١۵۶ قانون اساسی که دستگاه قضایی استقلال به تمام معنا دارد، با هم افزایی و تعامل بسیار با دادستان علاوه بر حفظ استقلال کلیه برنامه‌ها به نحو احسن برگزار شد.
در ادامه علی اکبر شمس دادستان استان یزد گفت: باتوجه به سیاست دستگاه‌های قضایی رسیدگی به پرونده‌های قضایی، رفع اتحادیه دادرسی که از وظایف ذاتی دادستان‌ها هست در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره بحث امنیت در سطح استان و شهرستان‌ها افزود: با تلاش دستگاه‌های پایدار نظامی و انتظامی، استان یزد از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و به همت دستگاه‌های امنیتی این وضعیت باید پایدار بماند.
شمس تصریح کرد: شهرستان خاتم با قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی یزد، فارس، کرمان و اصفهان تردد اتباء بیگانه و حمل و انتقال مواد مخدر از مهمترین چالش‌های شهرستان و استان است که توجه و اهتمام مسئولین دستگاه‌های نظامی و انتظامی را می طلبد که با همکاری در راستای برخورد با سوداگران مرگ اقدام عاجل داشته باشند.
درپایان از زحمات ابوالفضل توکلی دادستان سابق شهرستان خاتم تجلیل و علی اکبر واعظ دهنوی بعنوان دادستان جدید شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار