سرپرست استانداری یزد تأکید کرد:
سرپرست استانداری یزد با بیان این که برنامه‌ها و پویش‌های فرهنگی باید با جذابیت بیشتر تدوین و اجرایی شوند گفت: تدوین ساختار حقوقی برای برنامه‌ها و پویش‌های فرهنگی ضروری است.
کد خبر: ۶۹۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 15 December 2018

«محمدعلی طالبی» عدم توجه به طرح های جدید و جذاب را یکی از مشکلات استان در حوزه فرهنگی دانست و اظهار کرد:‌ الان زمینه همکاری خوبی به وجود آمده و با توجه به طرحی که در شورای فرهنگ عمومی ارائه شد، می‌توان الگو برداری مناسبی انجام شود و طرح‌های جذاب دینی و فرهنگی برای اجرا ارائه شود .
وی با اشاره به این که پویش‌های مختلفی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان اجرا شده است، افزود:  رفع مشکلات موجود در ارتباط با پویش‌ها به وجود آمدن یک ساختار حقوقی برای این فعالیت‌ها است .
سرپرست استانداری یزد گفت: بهترین راهکار برای این منظور ایجاد یک سازمان مردم نهاد است که بتوان به وسیله این سازمان هم به صورت ضابطه‌مند عمل کرد و هم زمینه‌ای فراهم کرد که مشارکت مردمی در این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند .
طالبی با اشاره به این که یکی از مشکلات برنامه‌های دینی و فرهنگی فعلی عدم توجه به مخاطبان است تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که در فعالیت‌های فرهنگی و دینی به سمت طرح‌های اثرگذار و جذاب برود تا بتوانیم مشکلات برطرف شود .
وی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه پذیرای برنامه‌های فرهنگی و دینی است در صورتی که این برنامه‌ها از جذابیت مناسب بهره‌مند بوده و بر اساس شرایط و نیازهای نسل جوان طراحی و برنامه‌ریزی شده باشد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار