مقاله عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد از بین 33 مقاله استادان دانشگاه های مختلف دنیا موفق به دریافت جایزه بهترین مقاله کنفرانسی سال 2018 در استرالیا شد.
کد خبر: ۶۹۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 16 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ مدیر امور پژوهشی دانشگاه یزد گفت: در چهل و دومین کنفرانس سالانه انجمن بین‌المللی علوم منطقه‌ای استرالیا و نیوزلند که در دانشگاه ملی استرالیا برگزار شد، مقاله دکتر عباس ضیافتی بافراست عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد که مشترکا با همکاری پروفسور لی پوگالیس عضو هیات علمی دانشگاه تکنولوژی سیدنی در رابطه با مدیریت یکپارچه مجموعه های شهری نوشته شده است، موفق به دریافت جایزه بهترین مقاله سال 2018 شد.

سعید علیخانی افزود: مطالعات مربوط به این مقاله که در قسمت مقالات کامل از بین 33 مقاله استادان دانشگاه های مختلف دنیا انتخاب شد، در قالب فلوشیپ پسادکترای دکتر ضیافتی بافراست با تامین مالی بنیاد فریتز تیسن در دانشگاه فنی دورتموند به انجام رسیده است.

جایزه بهترین مقاله کنفرانس ۲۰۱۸ استرالیا به استادیار دانشگاه یزد رسید

سعید علیخانی گفت: انجمن بین المللی علوم منطقه ای استرالیا و نیوزلند (ANZRSAI Inc) که متشکل از استادان دانشگاه های معتبری همچون چارلز داروین، سیدنی، کوئینزلند، کانبرا و دانشگاه ملی استرالیا است، به همراه برنامه ریزان منطقه ای و مسئولان دولتی سطوح مختلف از استرالیا و نیوزلند، ناشر ژورنال دانشگاهی معتبر (مجله مطالعات منطقه ای استرالیا Australasian Journal of Regional Studies) و برگزارکننده کنفرانس سالانه ای از سال 1976 تا کنون در زمینه علوم برنامه ریزی منطقه ای است.

وی گفت: در این کنفرانس که دارای اعتبار بین المللی گسترده در بین متخصصان رشته های شهرسازی، مهندسی حمل ونقل، علوم سیاسی و اداری، مدیریت، اقتصاد، جغرافیا و محیط زیست است، بهترین مقاله سال انتخاب می شود.

کنفرانس سال 2018 که چهل و دومین کنفرانس از این نوع بود در دانشگاه ملی استرالیا بین 5 تا 7 دسامبر در شهر کانبرا به همت دانشگاه لینکلن، دانشگاه ملی استرالیا و دانشگاه کانبرا به همراه وزارت زیرساخت ها وشهرسازی استرالیا برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار