به گزارش تابناک یزد؛ پوشیده نیست که ساختن و تکرار تصویر دروغین "ناآرامی مداوم در ایران" نیاز حیاتی سیاست های تبلیغاتی دولت ترامپ علیه ایرانیان است. به وضوح ردپای ادبیات سازمان مجاهدین خلق در سخنرانی های ترامپ (از جمله اولین سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل) دیده می شود. علاوه بر این، اظهارات مایک پمپیو طی دیپلماسی عمومی علیه ایران، بوی مهملات سلطنت طلبان را به خود گرفته است.

امروزه افسانه "تسلط اطلاعاتی واشنگتن بر دشمنان" رونقی ندارد و سردرگمی امریکا در افغانستان و عراق، سند معتبر دروغین بودن تبلیغات هالیوودی است. بنابراینها تردیدی نیست که دولت ترامپ جهت سیاهنمایی از ایران با وطن ستیزان مشورت می کند و بدون خیانت امثال رجوی و پهلوی، سیرک تبلیغاتی واشنگتن دلقکی برای جلب توجه نخواهد داشت!

رضا پهلوی بارها با ترفندهای های کودکانه تقلا کرد وزن خود را سنگینتر نشان دهد شاید که سهم بیشتری از بودجه ضد ایرانی واشنگتن نصیبش شود. یکی از مفرح ترین نمونه های آن دست و پا زدن عجولانه ای بود که طی بیانیه های مضحک درباره مومیایی حرم شاه عبدالعظیم نمایش داد.

اینبار سرتیم خیانت پیشگان سلطنت طلب در «انستیتو واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک» کمی پیچیده تر ظاهر شد. در روزی که سازمان مجاهدین خلق اعلام کرد در ۵۰ شهر جهان به طور همزمان گردهمایی ضد ایرانی برگزار می کند، گویی رضا پهلوی با احساس عقب ماندگی درگیر بود! او ضمن طلب دستمزد بیشتر، راه تامین بودجه اضافه را هم پیشنهاد داد (توقیف اموال مقامات ایران به سود براندازان). شاهزاده که حتی به اندازه یک تشکیلات تروریستی بدنام ظرفیت جلوه گری ندارد، هر چه در چنته داشت بکار گرفت تا به پشتوانه جلب توجه رسانه ها، این پیام را به دولت ترامپ برساند که تقویت مشارکت خبیثانه اش در گرو پرداخت های مالی بیشتر واشنگتن است!

هیچ عاقلی از بلاهت خائنین غافل نیست و به حسابگری خائنانه اعتماد نمی کند. اگر حرص و طمع پهلوی برای بودجه ضد ایرانی بالا بگیرد، بر تشدید اختلافات و حسادت میان وطن ستیزان اثر خواهد گذاشت و همین سبب تسریع فرو نشستن این موج تبلیغاتی علیه ایران می شود. واشنگتن هرچه دشمن باشد اما احمق نیست و ارزشی بیش از پیش برای این وطن فروشان ورشکسته قائل نخواهد شد. وطن ستیزان چنین محاسبه کرده اند که دولت ماجراجوی ترامپ ناچار از باج دادن به ایشان است!

این خیانت پیشگان متوهم، ناکامی توطئه هایشان را به کمبود بودجه ربط می دهند اما کیست که نداند هر انسانی که توانایی، دانایی و آبرو داشته باشد هرگز به وطن و هموطن خود خیانت نمی کند و البته بقای هیچ کشوری وابسته به اراده خائنین نیست. دشمنان ملت ایران نیز علی رغم خصومت ها نمی توانند به فرومایگانی که حتی به وطن خود رحم نمی کنند، اعتماد داشته باشند.