شهردار منتخب یزد با بیان این که تسهیل کردن شرایط حضور فعال معلولین مهمترین وظیفه مدیریت شهری است گفت:‌ مناسب سازی تمام معابر شهری،‌ اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی با نظارت مستقیم معلولین در دستور کار ویژه شهرداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۹۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 16 December 2018

 

 «مجتبی فرهمند» با اشاره به ضرورت مناسب‌سازی معابر شهری برای حضور بیشتر معلولین در سطح شهر، اظهار کرد:‌ جذب مشارکت معلولین در انجام طرح‌های مناسب‌سازی اقدامی ضروری و حائز اهمیت است.
وی با بیان این‌که برای شهرداری یزد چند نفر از معلولین استان را به عنوان بازرس مناسب‌سازی معابر شهری منصوب کرده است، افزود: باتوجه به تجربه خوب مشارکت جامعه معلولین در مناسب‌سازی پنج پارک مناطق مختلف شهر یزد این مهم برای توسعه اقدامات عمرانی و مناسب سازی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
شهردار منتخب یزد همراهی معلولین در مناسب سازی برخی معابر شهری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از این پس تمام مناسب‌سازی‌های شهری اعم از ناوگان حمل و نقل عمومی، معابر شهری،‌ اماکن عمومی و پارک‌ها با نظارت مستقیم نمایندگان جامعه معلولین انجام می‌شود.
فرهمند در پایان رسیدن به ایده آل‌های شهر دوستدار معلولین را چشم انداز شهرداری یزد در مناسب سازی معابر شهری با نظارت مستقیم معلولین دانست و بیان کرد:‌ معلولین بخش مهم از جامعه هستند که تسهیل کردن شرایط حضور بیش از پیش آنها در سطح شهر وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار