معاون فرماندار تفت:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تفت با بیان این‌که ایمان به خدا و همبستگی در راه رسیدن به هدف رمز پیروزی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است گفت: وحدت و انسجام یکی از ضرورت‌های عصر امروز برای توسعه بیش از پیش کشور و کوتاه کردن دست مستکبران است.
کد خبر: ۶۹۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 16 December 2018

«سعید پرویزی» در جریان بازدید سرزده از اداره بنیاد شهید شهرستان تفت آرامش امروز جامعه را حاصل رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا و رزمندگان اسلام در طول انقلاب به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تهدیدات داعش عنوان و اظهار کرد‌: شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های این نظام هستند که حمایت و پشتیبانی از آن‌ها و خانواده‌هایشان موجبات تقویت فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در کشور فراهم می‌سازد.
وی با بیان این که جلب رضایت ایثارگران بر اساس مبانی ارزشی اسلام و گسترش تعامل با آحاد جامعه ضروری است، افزود: فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تفت در ادامه از واحدهای مختلف این اداره بازدید و ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های آنان، بر اهمیت تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکلات آنان تأکید کرد .
پرویزی اتحاد و همبستگی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار دانست و بیان کرد: وحدت و انسجام یکی از ضرورت‌های عصر امروز برای توسعه بیش از پیش کشور و کوتاه کردن دست مستکبران است.
این مسئول در پایان شهدا و ایثارگران را نماد واقعی عزت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت‌: شهدا ثبات کردند که با وحدت راستین و اتحاد فولادی همیشه در برابر استکبار پیروز هستند.
گفتنی است؛ شهرستان تفت602 جانباز و 400 شهید دارد که از این تعداد 350 تن دارای پرونده در بنیاد شهید هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار