قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن اشاره به آتش افروزی های دشمنان در آُستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: بزرگداشت انقلاب اسلامی مقابله با یک جنگ پیچیده رسانه‌ای و تمام‌عیار است.
کد خبر: ۶۹۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 16 December 2018

سعید زارع با بیان اینکه عدد 40 نماد تکامل و بلوغ است خاطرنشان کرد: بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک جشن و مراسم آئینی نیست بلکه هدف، مقابله با یک جنگ پیچیده رسانه‌ای و تمام‌عیار علیه نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: در شرایط حساس و ویژه‌ای قرار داریم. نظام سلطه برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام به‌وسیله اعمال تحریم و فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی دسیسه‌چینی می‌کند و با تحریف دستاوردهای انقلاب درصدد ایجاد یأس و ناامیدی و سیاه نمایی است.
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تأکید کرد: بیش از 50 درصد از مردم، دوران قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند و از شرایط وخیمی که منجر به وقوع انقلاب شد اطلاعی ندارند و صدها شبکه ماهواره‌ای و فضای مجازی برای ایجاد شک و شبهه شبانه‌روز فتنه‌انگیزی می‌کنند.
زارع ادامه داد: امسال، سال وحدت است و ضروری است تمامی احزاب و جناح‌ها با حفظ وحدت و انسجام و به دور از گرایش‌های سیاسی تلاش کنند تا بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به‌یادماندنی شود.
وی بابیان اینکه باید از حالا خود را برای سالگرد انقلاب اسلامی آماده کنیم بیان کرد: پرهیز از برنامه‌های سیاسی و جناحی، هم‌افزایی آحاد مختلف مردم و بسیج حرکت‌های خودجوش مردمی نیاز است و لازم است تمام مسئولین دستگاه‌ها نیز از اکنون در محل کار خود از نشان‌واره 40 سالگی انقلاب اسلامی استفاده کنند.
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را خواستار شد و اظهار داشت: وضعیت کشور و عداوت‌های بی‌پایان دنیای استکبار می‌طلبد که تمام آحاد جامعه مشارکت همه‌جانبه داشته باشند. به‌ویژه هنرمندان می‌توانند با اجرای نمایش، موسیقی و کارهای گرافیستی و اجرای شب‌شعر در نشان دادن احساس خود نسبت به انقلاب و انتقال آن به مردم همت بورزند.
زارع با بیان اینکه کشورهای جهان در روز استقلال شان باشکوه‌ترین مراسم را برگزار می‌کنند خاطرنشان کرد: عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی عنصر ایثار است. امروز نیز می‌توان با پیروی از حرکت بزرگ شهدا، فعالیت‌های هنرمندانِ و ایثارگرانِ انجام داد. باید با کارهای میدانی، اجرای نمایش‌های خیابانی یا اجرای سرود توسط مدارس در مسجد محلات و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، فرهیختگان وافراد مؤثر شهرستان، موجب حضور نوجوانان و جوانان در صحنه شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار