امام جمعه شهرستان مهریز مطرح کرد:
امام جمعه مهریز گفت: مسئولان نسل جوان جامعه را بیشتر در جریان خدمات و دستاورد‌های انقلاب قرار دهند.
کد خبر: ۶۹۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 16 December 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهریز گفت: جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب باید مردمی و با مشارکت همه دستگاه ها برگزار شود، مسئولان هم با ارائه گزارش و بیان عملکرد موثر و موفق، نسل جوان جامعه را بیشتر در جریان خدمات و دستاورد‌های نظام قرار دهند.
امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی  به رغم دشمنی های استکبار جهانی خدمات زیادی را در بخش های مختلف به مردم ارائه کرد،  افزود: برنامه ها باید دقیق ، شفاف و همراه با رعایت موازین دینی و متنوع برگزار شود.
 حجت الا السلام عبدالرضا محی الدینی گفت: برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مردمی ، جدید و جذاب ، فراجناحی ، به دور از موازی کاری و در برگیرنده بیان ثمرات نظام به مردم و جوانان باشد.
وی با اشاره به اینکه  جشن انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه تقارن دارد، افزود:  باید حرمت این ایام حفظ و مسائل دینی و معنوی دقیق دیده شود.
 امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه  چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نماد بصیرت ملت ایران است، گفت: در بزرگداشت این جشن انقلاب سخنرانی‌ها، تخفیفات و امتیازات ویژه‌ای برای همشهریان از سوی دستگا‌های دولتی در نظر گرفته شده امیدواریم از سوی رسانه  این جشن با شکوه  به نحو احسنت پوشش داده شود.
وی افزود:  بصیرت  و حضور حداکثری ملت در نهم دی ماه پیوند عمیق مردم با ولایت است.
تلاش مسئولان برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلابسید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه گفت: برنامه های دهه فجر برای همه گروه‌ها سنی و همه اقشار جامعه در نظر گرفته شده اما نسل چهارم  انقلاب و دفاع مقدس  را درک نکرده و نیازمند بصیرت افزایی بیشتر است.
 رستگاری افزود: تمام  دستگاه‌های دولتی و مردم با وحدت و هم فکری برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن جشن انقلاب اسلامی تلاش کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار