رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به نظرات مختلف در خصوص انتخاب استاندار برای یزد گفت: نظر نمایندگان در انتخاب استاندار تاثیری ندارد و وزارت کشور کاری را که خودش می خواهد انجام می دهد.
کد خبر: ۶۹۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 16 December 2018

محمدرضا صباغیان اظهار داشت: انتخاب استانداران به عهده وزارت کشور است و احساس می‌کنم که اظهار نظر نمایندگان در انتخاب استاندار تاثیری نداشته باشد، اجازه  دهیم وزارت کشور هر نظری که دارد خودش اعلام کند.
 وی با بیان اینکه اولویت برای یزد در انتخاب استاندار باید گزینه بومی باشد، ادامه داد: شرایط امروز به نحوی است که فرصتی برای تکرار آزمون و خطاهای گذشته را نداریم و اگر انتخاب استاندار به عهده من بود قطعا از گزینه‌های بومی استفاده می کردم.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه یزد کشش ندارد که فردی خارج از استان بیاید و بخواهد با شرایط استان آشنا شود، اظهار داشت: کسی باید سکاندار استان یزد باشد که تجربه کار در استان را داشته باشد و اگر غیر بومی هم هست حداقل از کار در استان تجربه داشته باشد و بتواند برای یزد تاثیرگذار باشد.
 وی تصریح کرد: انتخاب گزینه غیربومی آن هم خارج از استان یزد را به نفع مردم و استان نمی‌دانیم و عمیقا معتقدم که انتخاب استاندار برای استانی چون یزد با مسائل و مشکلاتی که دارد باید از درون استان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار